A nők csokiban mérik a pasikat?

Uraim, szomorú dologra derült ma fény. Mint azt a mellékelt Cadbury kampány is mutatja, a nők egy tábla csoki alapján döntenek arról, hogy akarnak-e szexelni velünk, vagy sem. E szomorú tényt még az is súlyosbítja, hogy a kockánként felépített „csoki-renoménkat” egy szempillantás alatt semmissé teheti egy rossz mondat vagy gesztus, úgyhogy nagyon vigyáznunk kell.
 
Ez a kicsit távolról indított kreatív koncepció már-már majdnem az erőltetett kategóriába sorolható, ám játékossága és bája miatt mégis rendkívül élvezetes és szórakoztató. Az Argentínában vetített 3 részes reklámkampány olyan egyszerű és mégis nagyszerű, hogy minden elismerésünk a Saatchi & Saatchi ügynökségnek. A néző szinte már várja, hogy mikor láthat egy újabb részt, ahol arcpirítóan nagy marhaságokkal szúrják el a férfiak a gyengébbik nemnél való esélyeiket. „Egy férfi sosem lesz olyan jó, mint egy egész tábla Cadbury” – szól az enyhén hímalázó headline, amire biztosan nők tucatjai fognak elismerően bólintani. 
 
Ezek után már csak annyit tudunk mondani kedves férfitársainknak, hogy ha randira készülnek, mindig legyen náluk egy tábla Cadbury! Biztos, ami biztos.

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr452684696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Omyg 2009.07.30. 17:21:03

Szuper ez a kampány. :) Ócsó, mégis jóó!

Adrant 2009.07.30. 17:23:12

Ja, tökéletes példája annak, hogy a manapság költséghatékonynak számon tartott ambient, gerilla és vírusfilmek mellett létezik még kraft az ATL-ben.
És mindez egy tábla csokinak köszönhető a jobb alsó sarokban. Ennyi. :)
süti beállítások módosítása