Korábban már láthattatok nálunk egy ötletes gerilla akciót, amelyben a készítők a mozivászonra ültették át a világszerte közkedvelt chatelős programot, az Msn-t. Az akkori reklámfogásban épp egy filmelőzetes alatt folytatott laza kis flörtöt a mozigépész és otthonülő barátnője – sokak nagy megdöbbenésére.
Ezúttal viszont egy ennél látványosabb akciót láthatunk, hála a Movistar-nak, Spanyolország egyik vezető telekommunikációs vállalatának, akik mobilinternet szolgáltatásukat szerették volna népszerűsíteni. Az ötlet és a kivitelezés meglepően hasonlít a valaha volt egyik leghíresebb internetes filmnek, a Matrix Ping Pongnak az alapkoncepciójára. Bár ez a mostani jelenet kevésbé ötletgazdag és vicces, mégis kellemes szórakozást ígér 40 másodpercre. (A lámpás analógia különösen jópofa.) Aki pedig élőben látta, annak garantáltan leesett az álla, hiszen nem minden nap van az embernek része ilyen élményben egy piros lámpánál.
Az ötlet mellett ráadásul az insight is jó, hiszen sok embernek az internet egyet jelent a másokkal való chateléssel és kapcsolattartással. Az, hogy ezt a lehetőséget élőben is megmutatták, könnyen vásárlásra ösztönözhette a potenciális ügyfeleket.
A bejegyzés trackback címe:
https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr682684693
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Oligan (törölt) 2009.07.28. 10:40:03
Ez jópofa, de a mozis jobban tetszett. Az alapötlet tényleg jó, de azért többet is kohozhattak volna a dologból.
Oligan (törölt) 2009.07.28. 10:40:54
Azért kap egy 4-est. :-)
Hozzászóló 2009.07.28. 11:53:54
"Az ötlet mellett ráadásul az insight is jó"
Ez mit jelent?
Ez mit jelent?
garage 2009.07.28. 12:02:08
ebben hol volt az msn? szerintem elég gagyi... és persze Hozzászóló kérdése teljesen jogos
Adrant 2009.07.28. 12:04:48
@Hozzászóló: Hogy a megfelelő szemszögből közelítették meg az internetet. Egy embernek az lehet pl. termékelőny, hogy tud a barátaival msn-ezni, beszélgetni. Eljátszhatták volna a gyors adatforgalmat is.... :)
@garage: Ez egy kis animáció az msn-enben. Amúgy meg ott vannak jobb oldalt a kis zöld ikonok. :P
@garage: Ez egy kis animáció az msn-enben. Amúgy meg ott vannak jobb oldalt a kis zöld ikonok. :P
satie · http://321.hu/sas 2009.07.28. 12:45:25
de mi az az msn????????
ad-renalin · http://adrenalin.blog.hu 2009.07.28. 12:49:55
@satie: Microsoft MesSeNger. Egy csetelős program, ahol a felvett ismerősökkel azonnali üzeneteket lehet váltani. Elnézést, hogy nem részleteztem (bár belinkeltem az url-jét). :)
Omyg 2009.07.28. 12:52:57
Nekem tetszik, főleg ahogy átváltják a a lámpát az egérrel. :D
A Mátrix Ping Pong meg még mindig KIRÁLY!!! :D:D Imádom
A Mátrix Ping Pong meg még mindig KIRÁLY!!! :D:D Imádom
Omyg 2009.07.28. 12:57:27
@satie: Komolyan kérdezted? :P
pudibundo 2009.07.28. 13:37:28
Végül is egy piros lámpánál ennyi szórakoztatás belefér. Főleg Spanyolországban...
changebug (törölt) 2009.07.28. 14:07:46
Bár ötletes, azért nekem vannak félelmeim, hogy fog lecsapódni ha az autóforgalomban reklámozzák.
Láttam én már sms-ezni embert, autóvezetés közben...
Nem biztos, hogy olyan jó ötlet ez :)
Láttam én már sms-ezni embert, autóvezetés közben...
Nem biztos, hogy olyan jó ötlet ez :)
Omyg 2009.07.28. 14:18:30
@changebug: Lol
Jack__Bauer 2009.07.28. 14:18:44
De mi az a gerilla?
Jack__Bauer 2009.07.28. 14:19:29
@satie: de mi az a Spanyolország????
ad-renalin · http://adrenalin.blog.hu 2009.07.28. 15:00:43
:)
kovácske 2009.07.28. 15:13:32
@Omyg: +1
egyébként jogos a kérdés, hogy mit keres az egész reklám-hajcihő az autóforgalomban. (tippelek: semmit, rendőr vezesse el az ablakmosó maffiával együtt.)
még a rosszkor, rossz helyen problémáján túl a hiányzó kontextus is gondot jelenthet: ami a reklámból kiderül: valaki szerint az MSN tök funky. ami nem: mi a rák az, és hol, hogy és minek szerezném be, ha megtetszett a bábelőadás.
egyébként jogos a kérdés, hogy mit keres az egész reklám-hajcihő az autóforgalomban. (tippelek: semmit, rendőr vezesse el az ablakmosó maffiával együtt.)
még a rosszkor, rossz helyen problémáján túl a hiányzó kontextus is gondot jelenthet: ami a reklámból kiderül: valaki szerint az MSN tök funky. ami nem: mi a rák az, és hol, hogy és minek szerezném be, ha megtetszett a bábelőadás.
Bit Rot 2009.07.28. 15:16:27
msn = fos.
Ma már a Skype a divat. Legalábbis a normális embereknél :)
Ma már a Skype a divat. Legalábbis a normális embereknél :)
rondakutya 2009.07.28. 16:17:26
Bit Rot: Ott az igazság. Skype!!! Kevésbé giccses, de messze használhatóbb!!