Smoke in fridge

Szinte hihetetlen, hogy a Heineken által készített, hazánkban is sokszor vetített „Walk in fridge” reklámfilmről ennyi bőrt le lehet húzni. (Ez az az ominózus szpot, amiben egy házibuli alkalmával a férfi házigazda megmutatja barátainak a gardrób helyére felépített hűtőszobát, ami tele van hideg sörrel.) Hiszen a film után jött a vírusvideó, amelyben pár srácnak megtetszik a külön hűtőszoba, és ezért úgy döntenek, hogy a 14. emeleti lakásukhoz „eszkábálnak” egyet. Aztán jött a konkurens Bavaria spotja, ahol egy szimpla ajtócsukással megcsavarják a történetet és porba alázzák a Heinekent. Ezután ismét a „zöld sör” lendült támadásba, és elkészítette a „Walkin fridge” nevű filmjét, ami egy kis félreértésen alapszik.
 
És ha ez még mindig nem volna elég, jött Snoop Dogg, aki legújabb turnéját, a Blazed and Confused-ot akarja népszerűsíteni a híres sörreklám ismertségével. Hogy miként, az kiderül az alant látható videóból.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr652684689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adrant 2009.07.22. 17:45:25

Ez nagyon jó! :)
Kíváncsian várom a következő rókabőrt. :P
süti beállítások módosítása