Mit tegyél, ha fiú létedre nunusod nő?

Vajon mi késztethet egy tamponokat gyártó multit arra, hogy egy tinédzser fiú szemszögéből mutassa be a PMS és a menstruáció kellemetlen viszontagságait? Nos, erre az abszurd kérdésre most lehetőségünk nyílik választ találni, hiszen planétánk egyik legnagyobb tampon forgalmazója, a Tampax legújabb reklámkampányában pont ilyen aspektusból próbálja megszólítani a potenciális vásárlókat.
 
Engedjétek meg, hogy bemutassuk Zack Johnsont, egy teljesen átlagos 16 éves amerikai srácot, aki egyik reggel arra ébredt, hogy a fütyköse helyett női nemi szerve van. A kezdeti frusztráltság és kétségbeesés ellenére szépen lassan elfogadja magát olyannak, amilyen – még ha kezdi is elveszíteni régi XY kromoszómás énjét. A több mint 12 perces, internetre készült kisfilmben egészen az utolsó percig nincs nyoma a márkának, csupán az ifjú shemale lelki kalandtúrájának, melyet a Tampax használata tesz teljessé.
 
Sokakban felmerülhet a kérdés a célcsoportot illetően, akik maximum akkor használják a terméket, ha elered az orruk vére az edzőteremben. Márpedig fiúknak szól a történet, annyi szent. Hiszen egy áltagos tinédzser lány többnyire alig várja, hogy neki is megjöjjön és végre nővé érjen, tisztában van a PMS és menstruáció fogalmával, és nincs úgy megszeppenve, mint főhősünk. (Ha a kedves hölgyolvasóink nem így gondolják, bátran szóljanak!) Igen ám, csakhogy a kampány ennél egy fokkal jobban ki van találva…
 
Kis nyomozás után ugyanis kiderült, hogy az általunk megtalált film a Zack16.com nevű blog posztjaihoz kirakott videókból van összevágva. Így tehát a manapság egyre népszerűbb, „teljesen eldugjuk a márkát a blogunkban” koncepcióról van szó, ahol Zack csak pár naponta töltött fel posztokat, illetve osztott meg videókat a közönséggel – ezzel is generálva a buzz-t és a kíváncsiságot. És vajon ki ez a közönség? A kommentekből teljesen egyértelműen látszik, hogy a hozzászólók 80-90 százaléka nőkből és lányokból tevődött össze, akik hol együtt érzően, hol kárörvendően figyelték szegény srác egyhavi baját.
 
Hogy vajon megérte-e a Tampaxnak ez a kis koedukáció, azt nem tudhatjuk. Az viszont biztos, hogy a manapság literszámra ömlő, kék folyadékos tamponreklámok közül ez az online kampány messzemenően kiemelkedik az átlagból.

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr12684681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Omyg 2009.07.13. 23:01:59

Unom már, hogy mindig ismétlem magam, de ez zseniális. :D
Én is beleakadtam ebbe a hosszú verzióba de nem vágtam, hogy mi értelme van. Így azért már makes némi sense. :)

Adrant 2009.07.14. 09:27:02

Csatlakozom Omyg.
Rudolf herceg és Charlie Murphy mellett ez is megérdemli a titok brandblog trófeáját. :) Ez most akkor egy ilyen nagyon újfajta trend??? Vajon ki lesz itthon a következő?
süti beállítások módosítása