A reklámok mindig is előszeretettel használták a túlzás eszközeit, hiszen így sokkal figyelemfelkeltőbb, érdekesebb, sokszor pedig viccesebb az általuk közölni kívánt mondanivaló – és ez így is van rendjén. Az alant lévő reklámfilm viszont olyan sokkolóan és naturalisztikusan túlzó, hogy még nekünk is kikerekedett a szemünk.
A különleges nevű playmate, Ancilla Tilla főszereplésével készült egyperces szpotban a modell azt csinálja, amihez a legjobban ért: vetkőzik. Nincs is ezzel semmi baj, hiszen gyönyörű idomai és karakteres arca minden férfi szívét megdobogtatja. 2008 legszexisebb vegetáriánusa egy ötvenes évekbeli színpadon lejt táncot, ahol egészen a bimbótapaszig levetkőzik. Ekkor azonban történik valami…
Ha magatokhoz tértetek, engedjétek meg, hogy kicsit helyére rakjam a dolgokat. A reklámot egy holland non-profit állatvédő szervezet, a Wakker Dier (Ébren lévő állatok) készítette, aminek célja, hogy védelmezze az állatokat és felszámolja a nagyüzemű állatmészárlást. A „Stripping alive is not OK” fősorral egy olyan verbális fricskára építettek, ahol a stripping (kibelez, felvág) szót egy sztriptízzel szemléltetik. „Évente, napi több ezer halat beleznek ki és veszik ki a belső szerveiket, míg élnek. Ébresztő” – szól a magyarázó szöveg, mely a sokkból felocsúdó nézőt már aligha nyugtatja meg.
A holland Revolver Média által készített videót egy visszaszámlálás után az ancillastipt.nl weboldalon tették közzé, melyet az első napon több mint 50 ezren néztek meg, a videót 10 ezren töltötték, illetve 70 ezren nézték meg a Youtube-on. Ezeknek a számoknak a tükrében azt kell mondjuk, hogy a meztelenkedés-sokkolás kombináció ismét beváltotta a hozzá fűzött reményeket. Egy ilyen „szélsőséges” cél érdekében teljesen megérthető, hogy ilyen eszközökkel próbálták meg világgá kürtölni missziójukat. Az viszont már kérdéses, hogy mennyi a haszna...
A bejegyzés trackback címe:
https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr182684679
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
sexojoe · http://sexo.blog.hu 2009.07.04. 14:37:33
Ez beteg, hová fajulnak a reklámok...