Az egyre duzzadó vírus- és gerillatengerben manapság már nagyon meghökkentőt kell mutatni, hogy felfigyeljenek rá az emberek – legyenek a helyszínen vagy a számítógép előtt. A NASCAR (National Association for Stock Car Auto Racing), az USA legnagyobb autóverseny sorozatokat működtető szervezete ezért egy egészen meglepő akcióval próbálta elkápráztatni New York, azon belül is a Times Square járókelőit. A szervezet a Red Bullal karöltve, egy mindössze 20 másodperces kerékcserével népszerűsítette az amúgy sem csekély rajongótáborral büszkélkedő versenysorozatot. A végeredmény: több száz mosolygó érdeklődő, és idáig 150 ezer online letöltés a Youtube-on. Korábban egyébként volt már New York utcáin NASCAR felvonulás, így a látvány nem teljesen újkeletű, de azért mindenképpen elismerésre méltó ötlet a két márka promótálására. Aki tud hasonló akcióról az F1-nél, az írja be a kommentekbe!
A bejegyzés trackback címe:
https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr732684675
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Bery · http://www.facebook.com/berkes.peter 2009.06.24. 12:14:46
nekem olyan keresztmarketing akció maradt meg, mikor a Red Bull-os szerelők a Csillagok Háborúja (felújított) filmet promózták, s a filmbeli karakterek ruháit öltötték magukra. Egyedülálló, ötletes filmpromó.