A Mr. Min egy fa felülettisztító- és ápoló spary, melynek portfóliója nemrégiben egy illatos termékcsaláddal bővült. Hogy kihangsúlyozzák az üde illatokat, a dél-afrikai Euro RSCG egy tipikus, parfümüknél és dezodoroknál használt vizuált készített, melyen a kockahasú Pinokkió úgy domborít, mint ha csak egy Calvin Klein fotózáson lenne. „Új illat fáknak” – szól a szintén ismerősen csengő headline, mellyel rádobtak még egy fával a tűzre.
Bár a reklám mindenképpen vicces és figyelemfelkeltő, kérdéses, hogy mennyire sikerül elérnie a célcsoportot és rögzíteni a terméket az emberek fejében. Ez az utóbbi már csak azért is kérdéses, mivel – és ez az egyetlen nagy hibája a printek – rendkívül rossz a termék megjelenítése. Biztosra veszem, hogy át lehetett volna variálni a dolgokat és szépen elhelyezni azt a flakont. Ettől függetlenül szerintem megérdemli a hét printje címét. Ti hogy gondoljátok?
A bejegyzés trackback címe:
https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr632684670
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Adrant 2009.06.11. 11:00:58
Örülök, hogy frissítettél Adri, már kezdtem aggódni...:P
Amúgy tetszik a reklám, bár tényleg lehetne jobb art direkciója! (Pl. azt az N-betűt is láthatóbbá tehették volna, mert így kb. R-nek néz ki. :D)
Amúgy tetszik a reklám, bár tényleg lehetne jobb art direkciója! (Pl. azt az N-betűt is láthatóbbá tehették volna, mert így kb. R-nek néz ki. :D)
razzia (törölt) 2009.06.11. 13:57:53
Nekem tetszik! Klasszikus esehős modern feldolgozásban. :)
Q-rious 2009.06.11. 14:58:45
Az a flakon majdnem teljesen "stratégiai helyen" lett elhelyezve. Ha ennél is egyértelműbb, akkor azt mondják, hogy obszcén, de az üzenet így is világos: markold meg a Kinyitottingűkockahasú flakonját. (angolul a wood, woody és a polish is eléggé szuggesztív) Lehet, hogy azért Pinokkió, mert kicsit hencegős :D
Omyg 2009.06.11. 15:47:31
@Q-rious: Az lehet, hogy stratégiailag jól van elhelyezve, de maga a termék annyira "woody" színű, hogy én tutira nem ismerném fel a boltban. Azt a címeres dolgot sem értem, lehetne máshogy. Ezért adok 4 pontot. :)
Serio 2009.06.11. 15:50:57
Heh... Jópofa.
Viszont valóban, a terméket, de legalábbis a nevét én kiraktam volna bal felülre, nagyobb méretben... :)
Viszont valóban, a terméket, de legalábbis a nevét én kiraktam volna bal felülre, nagyobb méretben... :)