Minden napra új csaj

Eléggé hímsoviniszta, de rendkívül látványos ambeint reklámmal rukkoltak elő az észak-koreai Axe háza táján. A nők szexuális eszközként való megjelenítése mindig is jellemezte a márkát, de jelen esetben ez már akkora méretet öltött, hogy egy egész lánykollégiumot beterít.
Az üzenet a szokásos, nincs benne semmi különleges: ha használod a terméket bukni fognak rád a csajok. A kivitelezés viszont már sokkal kreatívabb. Az épületháló ugyanis egy naptárat ábrázol, melyben minden napra jut egy hölgyemény, ezzel is szimbolizálva az Axe-al befújt férfiak nőkre gyakorolt hatását. Valószínű, hogy a célcsoportból pozitív érzéseket és buja fantáziákat váltott ki a reklám, de az már kérdéses, hogy a hálóval eltakart szobák lánykái is ennyire élvezték a dolgot. Hogy egy picit mi is hím soviniszták legyünk, azt kell mondjam, hogy ez nem is számít, hiszen csak az a fontos, hogy a márka image a férfiak fejében, a termék pedig a hónaljukon ragadjon meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr62684667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ratman_ 2009.06.05. 21:42:58

hím soviniszta > hímsoviniszta
Axe-al > Axe-szal (a -val, -vel rag v-je nem tűnik el soha a magyarban, hanem hasonul, ezt az érdekes fonetikai jelenséget úgy hívjuk, hogy assimilatio)

uccaszoc · http://uccaszoc.blog.hu 2009.06.05. 21:46:21

Még az a jó, ha csak ott és nem a nőn ragad.

Slaydo 2009.06.05. 22:06:59

Nem hiszem, hogy Észak-koreában sok axe lenne.

Czimby 2009.06.05. 23:15:21

"A nők szexuális eszközként való megjelenítése" - örülök, hogy nevén nevezi a dolgot. Manapság ez már nem nagyon divat.

@ratman_: assimilatio, -nis (f) - ez a szótári alakja a latinban, a 3. ragozáshoz tartozik. :D

-thev 2009.06.05. 23:33:08

de az már kérdéses, hogy a hálóval eltakart szobák lánykái is ennyire élvezték a dolgot

az emberi szem könnyedén becsapható, a kitakart felület kb 25% ami persze nem kevés, de kicsivel sötétebb szobáért cserébe gondolom jó pénz folyt be a kolinak....

Kis Hableány 2009.06.06. 00:28:45

A pasiknak minden szart el lehet adni, amin rajta van két dinnye méretű mell.

z 2009.06.06. 01:46:24

dinnyeméretű mell?! hol?

Attilajukkaja 2009.06.06. 02:08:06

@Slaydo:
En egyaltalan nem ertem, hogy ez a reklam mitol lett "eszak-koreai" (kis kezdobetuvel)!
Eleg hanyagul osszecsapott poszt.

pitaa 2009.06.06. 06:42:18

ahahahah Észak-Korea vazze....
ki ez a nagyon okos?
arról nem is beszélve, hogy már 87 blog írt erről a reklámról, kicsit kezd már old lenni

buGhunter · http://bamberg.blog.hu 2009.06.06. 07:15:46

Nehezen is származhatna az axe egy olyan elmaradott diktatúrából mint É-Korea.

en.wikipedia.org/wiki/Axe_(grooming_product)

Szal az Axe a brit/holland Unilever terméke, és Fr.o.-ban jelent meg először.

Omyg 2009.06.06. 12:08:57

@Attilajukkaja: Azért mert hülye vagy még nem kell értened mindent. Tessék, ebből kiderül, hogy koreai a cucc:
www.scaryideas.com/content/11092/
süti beállítások módosítása