Homályosan látsz?

A Specsaver az Egyesült Királyság egyik legnépszerűbb látszerészete, ahol négyből egy rászoruló vásárol magának szemüveget. A hálózat üzleteiben teljes körű szemvizsgálat és tanácsadás várja a vásárlókat, akik már online is megrendelhetik a kívánt termékeket.
A cégnek köszönhetjük az alant lévő reklámot is, mely bár nem túl eredeti, mégis ügyes húzás a válság idején, amikor kétszer meg kell gondolni, hogy mire költsön egy vállalat. A hirdetésben egy fóliával homályosítják el a magazin egyik oldalát, hogy úgy tűnjön az olvasónak, baj van a szemével. Bár maga a fólia nem számít újdonságnak, jelen esetben mégis kapóra jön, hiszen a terméket pont a homályos látás ellen forgalmazzák. Hogy ne maradjon a reklám üzenet nélkül, a fólia jobb alsó sarkába rakták a Specsavers logóját és a felhívást egy szemvizsgálatra. „Meg kéne vizsgáltatnod a szemed!”

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr862684648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adrant 2009.04.23. 11:45:03

Lol. És én még azt hittem, hogy ezt a fóliát már nem lehet semmire használni. :) Úgy látszik tévedtem.
Az más kérdés, hogy ha a szombat esti buli másnapján kerül a kezembe elég durván megijednék...:D
süti beállítások módosítása