Láthatatlan üveg

Köztudott, hogy a gerilla akciókhoz sokszor hallatlanul kevés pénz és befektetett tárgyi eszköz szükséges, de a Windex most bebizonyította, hogy néha még ennyi sem kell hozzá. Chicago utcáin ugyanis egy 3 főből álló hostess-csapattal olyan figyelmet tudtak generálni, ami minden reklámharcos irigyére válna.
 
Hogy bemutassák üvegtisztító termékük bámulatos hatását, elhatározták, hogy egy teljesen tiszta üvegdarabot hurcolásznak végig a forgalmas Michigan Avenue-n. És mi lehet tisztább, mint ami láthatatlan? Semmi, úgyhogy pantomim művészeket megszégyenítő módon egy nagy semmit cipeltek keresztül-kasul a városban az emberek szeme láttára – illetve nem-láttára.
 
Úgy gondolom, hogy az Sc Johnson portfóliójába tartozó termék így sokkal jobban megmaradt az emberek fejében, mint ha egy hagyományos bemutatót tartottak volna az utcán, vagy szórólapokat osztogattak volna. Biztosra veszem, hogy a városlakók többségében el lett ültetve az üzenet: „Annyira tiszta, hogy láthatatlan”.
 
Szerethető, jópofa, figyelemfelkeltő és kicsit őrült. Ezek kellenek egy emlékezetes kis utcai megmozdulásra, melyet a Windex most tökéletesen teljesített.  

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr202684633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Omyg 2009.03.25. 12:18:05

Tényleg jópofa és ócsó, bár nekem egy kicsit túl burleszkes...
Az viszont tényleg borítékolható, hogy az emberek nagy része emlékezni fog rá, és mikor a boltban üvegtisztítót nézegetnek, ezt fogják levenni a polcról.
süti beállítások módosítása