Vetkőztesd le a csajokat!

Mivel már rég volt post az R-ekció rovatban, gondoltam megosztom veletek a – szexuális segédeszközöket és fehérneműket forgalmazó – NoTaboo microsite-ját, ahol 3 különböző nőt kell boldoggá tenni egy interaktív szerepjátékban. A jeleneteket jó minőségű HD kamerával vették fel, hogy a látogatók maximálisan elmerülhessenek a hölgyek bájaiban.  A csajokat egyébként be lehet támadni piával, vibrátorral, fehérneművel vagy éppen virággal, kinek mi jön be. ;)
 
A meztelenséget és pikáns erotikát nem nélkülöző oldal anyagát egy orosz villában vették fel, melynek werkfilmjét itt megnézhetitek.
 

Az oldalt csak 18 éven felülieknek ajánljuk!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr172684631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2009.03.23. 21:51:25

ha valakinek volt ereje kivárni amíg lejár a 100-as visszaszámláló majd írja meg a tapasztalatait, az Adobe-t hamarabb feltelepítettem a gépemre.... mondjuk kicsit gyakoroltam az oroszt :(

ad-renalin · http://adrenalin.blog.hu 2009.03.25. 11:17:02

Én kétszer mentem fel a site-ra, és egyszer nekem is beakadt. Ilyenek ezek a ruszki szerverek....:D
Amúgy kb. 30 mp alatt betölt. Próbáld újra!! :P
süti beállítások módosítása