Ismét egy remek példával szeretnék szolgálni arra, hogy az ambient reklámozás mennyire olcsó és hatékony lehet a kis cégek számára. Ezúttal egy kanadai étterem, hétfői csípős szárnyak akcióját láthatjátok, mely annyira egyszerű, hogy az már szinte fáj. Az akció lényege, hogy a québeci taxik középső féklámpáját egy emberi nyelvnek álcázták, ezzel is szimbolizálva az étteremben kapható csirke szárnyak csípősségét. Az akciónak köszönhetően növekedett a forgalom, számos pozitív visszajelzés érkezett a vendégektől és mindenki jól lakott. :)
Egyébként nem ez az első féklámpás akció, Ecuadorban korábban már volt hasonló próbálkozása a Visine-nek.
A bejegyzés trackback címe:
https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr592684622
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.