Az Adrenalinon korábban már olvashattatok a Heineken legújabb reklámfilmjéről, melyben egy sörimádó férfi külön hűtőszobát tart fenn a drágalátos söreinek – a haverok nem kis örömére. A spot óriási sikernek örvendett; több millióan látták és még egy vírusfilmet is készítettek belőle.
Nem kellett ennél több a Bavaria-nak, Hollandia másik nagy sörmárkájának, hogy egy remekbeszabott spottal arcon csapja a konkurenciát. Az ötlet rendkívül egyszerű, mégis baromi nagyszerű, nem láttam ilyen szép fricskát a Pepsi Coca-Cola elleni spotja óta, mely anno hatalmas vízhangot váltott ki.
Magyarországon egyébként a versenytörvénnyel összhangban tiltott más termékek, szolgáltatások hitelének rontása, támadása közvetve, vagy közvetlenül. Ugyanígy tilos olyan név, megjelölés, árujelző használata, amelyről más termék, vagy szolgáltatás ismerhető fel. Ide tartozik a reklámötletek átvétele is. Szóval a Bavaria spotja idehaza biztosan kivágná a biztosítékot, de külföldön egyelőre nagyon is jól működik a dolog. Biztosra veszem, hogy nem fog elmaradni a Heineken válasza sem, már alig várom… :)
A bejegyzés trackback címe:
https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr492684607
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Omyg 2009.03.03. 12:10:20
Remekmű. :-) Csak egy csukott ajtón múlik a dolog, zseniális.
bys · http://unhub.com/bysman 2009.03.03. 15:12:50
Hiányoltam is azt a csukott ajtót az eredetiből, meg a vírusból azt, ahogy leszakad az egész hóbelebanc... :) Bevallom kissé irritál ez a vonal
rusty 2009.03.03. 21:24:46
egy szó: zseniális.
marketingmunkás 2009.03.05. 13:34:47
Halálra röhögtem magam. :D