Aliens vs. Predator - kicsit másképp

Kiskorom óta nagy rajongója vagyok az Alien és a Predator filmeknek, így hatalmas nagy lelkesedéssel vettem meg 2004-ben a mozijegyem az Alien vs. Predator című, kasszasikernek ígérkező alkotásra. De amilyen boldogan mentem be a terembe, annyira szomorúan kullogtam kifelé, hiszen irtózatosan nagy csalódás volt az a másfél órányi értelmetlen és bugyuta öldöklés. Mikor hallottam, hogy készülődik a folytatás, az Aliens vs. Predator – Requiem, már egyáltalán nem reméltem semmi jót. Nem is tévedtem, az a film is borzasztó volt – és nem csak szerintem.
Pont ezért lepett meg a Sky Movies reklámkampánya, melyben az említett második részhez készítettek egy három darabból álló, rendkívül igényes printkampányt. Az apropó, hogy a televízió csatorna pont ma – azaz február 23-án – mutatja be Új-Zélandon a förmedvényt. És amennyire nevetséges a film, annyira humorosak a printek. A kreatív ötlet egyébként pofonegyszerű: kicsit más megvilágításba rakták a „versus” jelentését, így főhőseink most sakkban, billiárdban és egy ütögetős játékban esnek egymásnak. Ha már a filmben nem történt semmi jó, örülök, hogy legalább a képeken sikerült valamit javítani kedvenc főhőseim renoméján. A reklámokat a DDB New Zeland ügynökségnek köszönhetjük, és biztosra veszem, hogy ha rajtuk múlik, nagyon sokan meg fogják nézni a szörnyűséget.  

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr242684599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2009.02.24. 10:52:17

Ez valami gyönyörű. Az enyhén homo felhangú strandpinyózás avagy madzagos bedmington különösen úriasan elegáns. :)

efes · http://asanisimasa.blog.hu 2009.02.24. 14:12:57

Köszi a mai első igazi nevetést! :D
süti beállítások módosítása