Vírus a reklámnak

A Heineken reklámok mindig is a kedvenceim közé tartoztak, de sajnos úgy tűnt, hogy az utóbbi időben egy kissé kiment a buborék az kreatívok üvegéből. Kevés említésre méltó alkotás született, egészen a múlt hónapig, amikor is előrukkoltak a gardrób vs. hűtő spotjukkal, ami viszont újra felpezsdítette azt a jó kis Heinekenes életérzést. Pedig nincs benne kifejezetten nagy durranás, a célcsoport továbbra is a férfiak, a fókusz továbbra is a male-bonding. De valahogy mégis megmozgat valamit az emberben, amitől nagyon szerethetővé válik – persze csak ha XY kromoszómás vagy. :)
De a post nem is magáról a spotról szól, hanem a hozzá készített vírusfilmről, melyet csak pár napja raktak fel a Youtube-ra de máris 40 ezren látták. A kisfilm alapötlete a reklámfilmből eredeteztethető: pár srácnak megtetszik a külön hűtőszoba, és úgy döntenek, hogy a 14. emeleti lakásukhoz „eszkábálnak” egyet. Le sem lehet tagadni – bár egyes blogokon próbálják – hogy a Heineken keze van a dolog mögött. Szerintem ők maguk is meglepődtek a reklám sikerességén és gyorsan kitaláltak valamit hozzá. Mint vírusfilm szerintem nem túl extra, de maga az ötlet, hogy egy meglévő reklámnak ilyen ügyes kis utóhangot csináljanak, mindenképpen elismerésre méltó.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr572684584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adrant 2009.02.10. 14:59:20

Csak azt nem értem, hogy miért kell tagadni... Egyértelmű, hogy vírusról van szó. Amúgy tényleg nem nagy durranás de egy plusz löketnek megteszi. :-)
süti beállítások módosítása