Játssz a buszmegállóban!

Részlet egy tömegközlekedéssel utazó átlagember gondolataiból:
A fenébe, megint le fogom késni. Pedig most tényleg időben akartam elindulni, minek aludtam még egy kicsit, egyből fel kellett volna kelni. Na meg azt az újságot sem kellett volna reggeli közben olvasni, én hülye. Nem baj, mindjárt ott vagyok, már csak 1 perc. Nem látom, nem jön. Vagy mégis? Jajj, most állt be. Fussak, ne fussak? Á, nem futok, reggel van. Lekéstem. Na, szép, most várhatom a következőt, tipikus. Még egy csomó idő van addig, én meg itt állhatok és szobrozhatok. Mi a fenét csináljak addig?
Erre a kérdésre mindeddig az volt a válasz, hogy semmit, várj a megállóban, megszívtad. De a Cadbury Cream Egg termékének köszönhetően, mostantól egy új élmény várhat ránk ezekben a percekben. Az édességgyártók ambient akciójában ugyanis egy érintőképernyős CLP-t helyeztek ki a megállókba, melyeken játszani lehet. A játék lényege roppant egyszerű: pukkants ki annyi tojást 20 másodperc alatt, amennyit csak bírsz!
Régóta várom már, hogy egy megfelelő technikai és pénzügyi háttérrel rendelkező cég végre megvalósítson egy ilyen szórakoztató médiumot. Hiszen az emberek utálnak várni, és bármilyen apró dologért hálásak, ami egy kicsit is eltereli a figyelmüket. Ez az akció ráadásul még a terméket is kiválóan reklámozza, úgyhogy tökéletesen megmarad a potenciális fogyasztók fejében.  

 

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr412684563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása