Evian - havazás hintameghajtással
Evian - havazás hintameghajtással

Az Evian legújabb 'Live Young' kampányában két egyedülálló londoni játszótérrel örvendezteti meg az angol lakosságot január 7. és 11. között: mindkettő különlegessége egy telepített hószóró. Ennek hála a játszótérre tévedők saját maguk generálhatnak hóesést azzal, ahogy játszanak a játszótéri játékokkal, pl. egy libikókával. Az ötlettel szeretnék a stresszes munkavállaló férfiakat és nőket ismét visszarángatni egy kicsit az önfeledt, ...

Utolsó vacsora nélkül
Utolsó vacsora nélkül

Az ünnepek alatt sajnos mindig több az autóbaleset az ittas vezetés miatt. Az ausztrál Közlekedésbiztonsági Egyesület (TAC) és a Grey reklámügynökség elgondolkodtató installációt tervezett: egy autósztrádára emlékeztető, hosszú asztalt, körülötte azoknak a személyeknek a székeivel, akik az ittas vezetés következtében haltak meg, így nem lehetnek ott a karácsonyi asztalnál...

overhead.jpg

Totálkáros mecsboxok
Totálkáros mecsboxok

Szemléletes ötlet a Mattel játékcég, a Little Door Pub (Los Angeles) és egy amerikai sofőrszolgálat összefogásával: 'ne vezess, ha iszol' üzenettel összetört kisautós kulcstartókat készítettek. Amikor a kocsitulajdonosok átadták slusszkulcsukat a bár inasának, az inas rátette a reklámkulcstartót, és a kocsit a garázsba vitte. Az este végén pedig, amikor a tulaj az autóját kérte, az inas a totálkáros kulcstartóval adta vissza a kulcsokat, figyelmeztetve a ...

Viszatekintés és előrejelzések
Viszatekintés és előrejelzések

Nem mondhatjuk, hogy 2012 eseménytelenül telt, hurrikánok, amerikai elnökválasztás, londoni Olimpia és Dél-koreai popzene ömlött minden csatornán és döntöttek meg minden eddigi rekordot az internetes világban. Az Adweek összegyűjtötte nekünk e legjobb reklámokat is. Szerintük.

best.jpg

Jóval megbízhatóbb elemzést kapunk a Google Zeitgeisttól , mi volt trendi az elmúlt évben, legalábbis ami a keresőket illeti. Az, hogy nálunk is a Gangnam Style tarolt, nem lehet ...

süti beállítások módosítása