A nevem János. Kreatív János.

A névjegykártya dizájnjának általában (sajnos) nem tulajdonítunk túl sok jelentőséget, és beérjük valamilyen kreatív papírra nyomtatott hagyományos megoldással. Pedig érdemes elgondolkodni egy extra lehetőségen, mert mint mindenhol, az üzletben is fontos az első benyomás. Mindenki szereti a trükkös megoldásokat, a kis játékokat, amikor valamire rá kell jönni és pofon vág minket az a bizonyos Aha-érzés. Na ezek a lenti névjegyek is ilyenek, nézzétek csak. Itt van mindjárt egy jógaközpont névjegykártyája...

creative-business-cards-part3-18.jpg

Rock'n Roll hajszalon Rómában...

creative-business-cards-part3-4.jpg

Egy remek bonbonos megoldás, egyben meglepetés is...

creative-business-cards-part3-5-1.jpg

Tisztítószercég...

creative-business-cards-part3-2.jpg


Tetőcserepekkel foglalkozó vállalkozás...

creative-business-cards-part3-3-1.jpg

creative-business-cards-part3-3-2.jpg

Személyi edzők...

creative-business-cards-part3-6.jpg

unusual-business-cards-zohra-mouhetta-fitness.jpg

unusual-business-cards-stretch.jpg

Hajszobrász (színes hullámcsatokkal)...

creative-business-cards-part3-14-1.jpg

Használt cikk termékeket forgalmazó üzlet, amely használt névjegy hátoldalára írta a saját adatait, de jó ötlet!

creative-business-cards-part3-15.jpg

És végül egy mellnagyobbító műtétekre specializálódott plasztikai sebészet...

unusual-business-cards-kiprov-cosmetic-surgery.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr284768039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Intizar 2012.09.11. 20:12:56

Oj, oj. Két hónapot nem adok, és ugyanebben a nagyszerű "közegben" már minden felelős sikongató-lábrázásban fog kitörni a "kreatív" kártyácskáktól. Nem lehetne inkább megspórolni nekik? Úgysem hiszem el sohasem, hogy a) személyiségekre vágynak és b) az ilyesmi a személyiség jele.

Intizar 2012.09.11. 20:14:40

Egyébként hadd tegyem hozzá, hogy a bemutatott holmik valóban szeretnivalóan ötletesek. De nem kell túlterhelni a mókuskerék felelősségteljes működtetőit.

txmt6 2012.09.11. 20:21:30

Ősrégi az összes, a többi trendet is így követitek?

tundrazuzmo (törölt) 2012.09.11. 20:45:40

Igen érdekes dolog a névjegy. Az első benyomás fontos, de a referencia és a személyes ajánlás még fontosabb. A végén az ár és a minőség dönt.

Bocs, ha kiábrándítottam a kreatív tisztítószerek még kreatívabb ügynökeit.

magyar ember teli szájjal 2012.09.11. 20:50:29

Aki saját magát próbálgatja "eladni", az sikeres ember nem lehet. Na jó, még 18 évesen talán.

blackflowerblossom 2012.09.11. 20:50:42

@txmt6: Valóban.
Én már sikítok attól, ha meglátok egy "kreatív" névjegyet, rosszabb esetben álláshirdetést.
Ezeket kb. 2 éve mutatta már be minden 9Gag szerű portál! Hajrá!

bandigyerek 2012.09.11. 21:01:40

A névjegykártya funkciója a közlés. Név, tevékenység elérhetőség, slussz. Az ilyen vicceskedő keativitásömlések szerintem már a űbervérciki kategóriában vannak.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2012.09.11. 22:43:28

Ezeknek a fele nagyon ciki, a másik fele egyszeri poénnak talán jó. Valószínűleg a többségét sose használták a való életben, hanem egy PR-ügynökség ötletlistáján szerepelnek.

ámbátor 2012.09.11. 22:54:27

Amelyik névjegykártya nem fér be a partner névjegytartójába, azt zsebregyűri, oszt a kukában végzi. Sose fog keresni.

Fotósképző · fotoskepzo.hu 2012.09.11. 23:20:06

@ámbátor: Neked van igazad, ez tapasztalat.

Vagy 15-20 éve jöttek divatba a fényképes névjegykártyák, akkor sok ilyenre fotóztam portrékat én is a cégeknél. Mindenki el volt ájulva, hogy milyen modern, meg mennyire praktikus. Szerintem már az is felesleges.
Egyszer a Kodak egyik munkatársával találkoztam, adott névjegyet, amin a fotón barna hajú volt, élőben meg szőke. De, lehet, hogy poén volt a részéról. ;)

A névjegykártya feladata egyszerű: ne kelljen külön leírni az átadója adatait. Ezért az összes névjegykártyám a lehető legegyszerűbb: fehér, matt vagy fél matt, kb. 300 g/m2-es műnyomó papír sztenderd méretben, rajta egyszerű, fekete betűkkel a szükséges infók: név, beosztás, cím, telefonszámok, email cím. Ennyi.
Kb. mint Batemané.

Ami már valamilyen módon művészi, kreatív,vagy csicsás, vagy jópofa, az biztos teszik sokaknak, de az is biztos, hogy sokaknak meg nem. És tényleg nem a névjegykártya fog dönteni a megrendeléskor.
Habár egy jó ötletet szoktam alkalmazni: rá kell írni valami tömör reklámszöveget/ismertetőt is, de a honlapunk címét mindenképpen, így később hozhat új vevőket is.

kicsibuta 2012.09.11. 23:23:05

A tetőcserepes jó. A többi - ahogy már írta valaki - egyszeri poénnak elmegy. Én tutira nem "olvasnám el" a bonbon papírját, úgyhogy az gigantikus öngól.

windex 2012.09.11. 23:34:52

@kicsibuta: én mindig elolvasom :-)

*rockstar* 2012.09.11. 23:51:04

Szerintem pedig a nevjegy mindenfele nyomtatott formaja felesleges. A talalkozaskor egybol telefonba irom az adatot, vagy az elso ajanlatado emailbol kimasolom kesobb. Szoval: hajra, kreativ nevjegyek! (legalabb valamirol emlekezem majd a cegre:))

szkepi 2012.09.11. 23:56:39

Nem baj, hogy nincs már , vagy alig van már névjegy. az okostelefonnal kiment a divatból. menedzserember nem tud magával vinni 3-400 névjegyet, úgyhogy iiphone

2012.09.12. 07:44:19

Ezek inkább a névjegyek és a szórólapok kombinációja, van reklám értéke, de a vizit kártyát nem pótolja.

2012.09.12. 08:33:39

Azért azt a szivacsot nem lehet könnyű beszuszakolni egy irattárcába....

Eltévelyedés · http://gumimacik.blog.hu/ 2012.09.12. 08:58:24

És mi van az emberek 90%-ával, akik kurvára nem kreatív helyen dolgoznak? Nem, a könyvelőmet nem arról fogom megjegyezni, hogy a hátára nyomtatja a számlatükröt.

Amúgy meg tényleg kurvarégiek ezek. Holnap esetleg javasolhatnám a kreatív CV-ket? Tegye fel a kezét, akit kreatív, formabontó CVje miatt vettek fel. Senki? nahát.

Nocomment 2012.09.12. 09:33:44

A kreatív CV-nél már csak az a cikibb, amikor egy ügynökség jófejkedő, "kreatív" álláshirdetést ad fel.

☉ ☾ 2012.09.12. 10:28:00

Azért vegyétek már észre, hogy itt nem kizárólag névjegyekről, hanem reklám ajándéktárgyakról van szó. Amikor egy vízforralót megnyomtatnak egy cégemblémával, kvázi az is névjegy.

Mondjuk a Pápa fényképével eladni az óvszert, az már más kategória, de jó üzenet: ha ezt használod, nem lesznek katolikusnácik.

Koky_ 2012.09.12. 11:15:36

"négyjegykártya" :))) Többször is így írva :))

ad-renalin · http://adrenalin.blog.hu 2012.09.12. 17:05:13

Bocs, én néha nem beszélni jól madzsar. :) Javítva. Kösz.

ad-renalin · http://adrenalin.blog.hu 2012.09.12. 17:10:45

Az extra trendkövető kommentelőknek üzenném, hogy pl. Armageddont is megismétlik elég sokszor, mert ami jó, azt az újdonságok mellett szeretjük újra feleleveníteni. Már ha ne adj isten, valaki nem olyan aptudét, mint kevesek...
süti beállítások módosítása