Boci-bú

Ez egy brutális állatság, de komolyan. Ja, hogy ez is csak Photoshop? Akkor is. Mostantól csak vizes kalippót vagyok hajlandó nyalogatni, akinek meg a lenti hirdetés láttán tejes jégkrémre fáj a foga, az kapja be. A pálcikát. Na meg van itt egy butuska japán fagyispot is mára... Látott már valaki valaha igazán vicces fagyireklámot???

ice-cream-cow-600-59794.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr124602488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szanalmas 2012.06.21. 20:10:59

Reklámot nem tudok de a fagyis Móricka vicc királyság:

Matekórán a tanárnő feltesz az osztálynak egy kérdést:
- Gyerekek, ha ül 3 galamb a fán és lelövünk onnan egyet hány marad? Móricka majd kiesik a padból úgy jelentkezik, tanárnő fel is szólítja:
- Természetesen egy sem - mondja Móricka.
- Hogy-hogy egy sem?
- Mert lelövünk egyet és a többi megijed a durranástól és elszáll.
- Nagyon tetszik a gondolatmeneted Móricka, de én nem erre gondoltam. Matematikailag szerintem 2 marad ott. Megy tovább az óra, a vége felé Móricka ismét jelentkezik:
- Tanárnő én is kérdezhetnék valamit?
- Persze, kérdezz nyugodtan.
- Megy 3 nő az utcán, mind a három fagyit eszik: az egyik nyalja, a másik harapja, a harmadik szopja. Tanárnő szerint melyik a férjezett? Tanárnő irul-pirul, de mégis válaszol:
- Szerintem amelyik szopja.
- Szerintem meg az, amelyiken jeggyűrű van, de nagyon tetszik a tanárnő gondolatmenete is!
süti beállítások módosítása