A képrenyőfetisiszták rémálma lehet az a Skittles (cukor) szpotsorozat, amely arra buzdítja a nézőket, hogy tegyék az ujjukat a monitor egy bizonyos pontjára. A megoldás roppant ötletes, így ujjunk részt vehet a kisfilmekben, bár egyik-másik kisfilm bizony nagyon furcsára sikeredett.
A háborús, a szakítós, a nyalogatós változat mind-mind zseniális, az utolsó két szpotnál viszont a Wrigley Canada megbízásából dolgozó BBDO Toronto ügynökségi szakemberei már minden bizonnyal nagyon fáradtak voltak. De lényeg a lényeg, a kampány neve (Touch) kötelez: tapizásra fel!
A háborús opusz, könnyeket csalt a szemünkbe.
A barátnős (itt kezd furává válni a dolog).
Az utolsó előtti szpotban már végképp elgurult... a cukorka...
A perverz-fura bácsi pedig már csak a hab a tortán.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
penelope garcia 2011.03.30. 17:08:47
A cukor viszont hááát... erősen SZAR. :(
penelope garcia 2011.03.30. 21:24:18
Á, nem tegnap volt az. Le vagy maradva pár évvel. Biztos azért, mert Windows-od van. ;)
Lám, én már el is felejtettem, olyan régen volt.