Monoszkóp szimfónia
Monoszkóp szimfónia

Azt hiszem, hogy az alant lévő félperces kis reklámspot nem igényel túl sok magyarázatot, hiszen olyan meseszépen közli a hirdető üzenetét, hogy az már szinte művészet. A fillérekből legyártott filmben különböző csatornák, adás utáni monoszkópjából lett összevágva egy aranyos kis altatódal, melynek végén a fősor megadja az intenzív aha-élményt: „Miért hagynád, hogy más valaki mondja meg, mikor van vége?”
A film a Maxdome -ot, Németország ...
Pápa vs. Jézus
Pápa vs. Jézus

Döbbenetet váltott ki a világban és az AIDS ellen küzdők körében XVI.Benedek pápa kijelentése, miszerint az óvszerek terjesztése nem jelent megoldást az AIDS problémájára."Nem lehet megoldani az AIDS okozta problémákat óvszerek osztogatásával. Sőt, ez még súlyosbítja is a gondokat" – állította a katolikus egyházfő útban Kamerun felé, a repülőgépen tartott sajtótájékoztatóján.
Egy ilyen kijelentés után nem csoda, hogy néhány eltökélt aktivista úgy ...
Msn a moziban
Msn a moziban

Páratlan összefogásnak lehettek szemtanúi azok a mozirajongók, akik néhány hete ellátogattak valamelyik francia filmszínházba, ugyanis a Universal Studios , a Windows Live Messenger és Franciaország egyik legnagyobb mozihálózata, az MK2 egy rendkívül ötletes reklámmal szólította meg a nézőket.
Azon szerencsések, akik túlestek a popcorn- és üdítővásárlás megpróbáltatásain és még időben beértek a filmelőzetesekre, meglepődve tapasztalhatták, hogy a ...
Körhinta rablóbohócokkal
Körhinta rablóbohócokkal

Vannak olyan időszakok egy márka életében, amikor be kell bizonyítania, hogy nem sajnálja a pénzt és a technikát egy reklámfilm kedvéért. Különösen igaz ez az állítás egy olyan szektorban, ahol a szórakozáson és látványon van a hangsúly – így született meg anno a híres Sony Bravia reklám, mely azóta alapműnek számít a „high-budget” reklámfilmek piacán.
Talán éppen ezért készült el a Philips gigászi költségvetésű filmje is, mely a világ első ...
Vizespóló egy óriásplakáton
Vizespóló egy óriásplakáton

Korábban láthattunk már példát olyan kültéri kreatívra, amely a környezettel interakcióba lépve valamilyen pluszt ad a reklámnak. Néha a hőmérséklet, néha a kosz, néha pedig a pára segíti a reklámozókat, hogy megbolondítsák a közölni kívánt üzenetet. Az alant lévő Calvin Klein óriásplakát ezúttal az esőt hívta segítségül, hogy egy hatalmas, vizespólos modellel örvendeztesse meg az utca emberét.
Az insight az volt, hogy egy fehérnemű sokkal szexibb, ...
süti beállítások módosítása