Körhinta rablóbohócokkal

Vannak olyan időszakok egy márka életében, amikor be kell bizonyítania, hogy nem sajnálja a pénzt és a technikát egy reklámfilm kedvéért. Különösen igaz ez az állítás egy olyan szektorban, ahol a szórakozáson és látványon van a hangsúly – így született meg anno a híres Sony Bravia reklám, mely azóta alapműnek számít a „high-budget” reklámfilmek piacán.
Talán éppen ezért készült el a Philips gigászi költségvetésű filmje is, mely a világ első mozivászon méretarányú tévéjét, a Philips Cinema 21:9 LCD TV-t népszerűsíti. A Carausel (Körhinta) nevet viselő spot érdekessége, hogy az egész egy összefüggő állóképből áll, aminek az első jelenete teljesen megegyezik az utolsóval. Az Adam Berg rendezésében készült és a Stink Digital jóvoltából megalkotott „mozifilm” csak úgy tobzódik a látványos képekben, mely ezáltal az új termék fő fícsörét hangsúlyozza: lélegzetelállító látványban lesz részed.
A kampányhoz egy microsite-ot is készítettek, ahol egy TV-be beillesztve, extra funkciókkal (werkfilm) lehet megnézni a filmet. Jó szórakozást! 

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr172684651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jackson Sámuel 2009.05.05. 17:34:01

Nem gyenge! :)
süti beállítások módosítása