Ikeás imbusz sólyom
Ikeás imbusz sólyom

Új Ikea nyílik Sheffieldben. Az alkalom apropóján egy helyi művész, Jason Heppenstall közreműködésével megépült a város (és az sheiffield-i Ikea örök szimbóluma), a 7 méter magas sólyom, amely több mint 17 ezer darab Ikeás imbuszkulcsból készült... Wow.

_abc9907.jpg
_abc9926.jpg
_abc0034.jpg




 

 

Kampány büdös dögök ellen
Kampány büdös dögök ellen

A minap hazafelé betértem egy cukrászdába, mondom, viszek haza sütit a családnak. Valami olyan penetráns kutyaszag fogadott, hogy öklendezve kifordultam. A "cukis lány" mosolyogva megjegyezte, hogy igen, ő is érzi, amit én, de sajnos az előző vevő bevitte a kutyáját... no, neki ajánlanám sok szeretettel ezt a remek terméket, amelynek hirdetésében még a kutyát is elszívja a színről az illatosító, mint szerintük legkielégítőbb megoldás. Kár, hogy az én ...

Veszélyben a gyereked, a saját szobájában
Veszélyben a gyereked, a saját szobájában

Tudtad, hogy hiába van otthon a gyermeked, a négy fal között, akkor sincs feltétlenül biztonságban? A mutogatós és a cukros bácsik sajnos online is jelen vannak, csetelnek, kommentelnek, észrevétlenül behálóznak kisebbeket és nagyobbakat is, gépezés/mobilnyomkodás közben. És bár lehet, hogy a kamasz lányodnak már nem lufit ajánlanak fel, hanem egy drága táskát vagy luxuskocsit, a JWT által készített kampány nagyon érzékletesen hívja fel a figyelmet erre: te ...

Észtország, mint antidepresszáns
Észtország, mint antidepresszáns

A visitestonia.com remek ambient kampányában stresszes arcok kedélyjavítását tűzte ki célul. Londonban, Oslóban, Stockholmban, Berlinben, a nagyvárosi forgatagban szakértő elemzést követően körbevették a láthatóan nyomás alatt álló célszemélyeket Észtország erdeit idéző kellékekkel, fákkal, bokrokkal, madárcsicsergéssel. Mert a természet oldja a feszkót, tudtad? Aranyos ötlet, a Youtube videót 1 hét alatt 62 ezren tekintették meg, és hát ők hátha épp ...

Ehető Instagram posztok?!
Ehető Instagram posztok?!

Nyilván nem. Mindent ne kajálj meg. Ez csak a behülyítő főcím volt a kampányhoz, amelyet a Heinz követett el az Instán. Amúgy a headline nincs messze a valóságtól, mivel valóban ehetővé tették az Insta posztokat bizonyos értelemben. Aki lájkolta az elkészült hambi fotóját, majd a poszt alatt beírta pillanatnyi tartózkodási helyét, kisvártatva kapott egyet házhoz a korábban belájkolt ételből. Kúl, végre kézzel fogható, mi több: ehető haszna is van a ...

Hogy egy Audi ilyet csináljon?!?! Szabad ezt?
Hogy egy Audi ilyet csináljon?!?! Szabad ezt?

"A gyalogos gyakran autós, az autós pedig gyakran gyalogos." - Gondolta ezt az Audi, amikor egy olyan közterületi eszközön szerettek volna hirdetni, amellyel mindkét említett fél azonosképpen találkozik. Szófiában a gyalogátkelőhelyet használták tehát kreatív eszközként figyelemfelkeltő módon. Szerintetek nálunk lehetne ilyet csinálni? Tudtok ide vonatkozó szabályozásról?

audi-logo-wallpaper-548.jpg

audi2_1_1.jpg

audi1_1.jpg

Michelin gumiember, mint őrangyal
Michelin gumiember, mint őrangyal

Újra akcióba lépett a Michelin-gumiember. A Michelin cég jelképe, a fehér gumiember a legenda szerint a következőképpen találódott ki: a cégalapító Michelin-fivérek az 1800-as évek végén egy világkiállításon járva megláttak egy halom, sarokba állított gumiabroncsot. Egyikük megjegyezte, hogy ha kezei lennének, úgy nézne ki, mint egy ember. Nos, és el is készült a gumiember, amely 1898-ban szerepelt először plakáton. Most újra megjelenik finoman és okosan, ...

süti beállítások módosítása