A LifeSyle óvszergyártó megcsinálta a babakép blokkolót!
A LifeSyle óvszergyártó megcsinálta a babakép blokkolót!

Tegye fel a kezét, akit kicsit zavarnak ismerőseik Facebook hírfolyamon tóduló baba képei.
Valljuk be őszintén, 1-2 kép még belefér, aranyos, cuki, gratulálunk. De néhány hét elteltével már-már kezd idegesítő lenni. A szülők átlagosan 1500 képet töltenek fel csemetéjükről az első néhány évben.

A LifeSyle óvszergyártó cég, Harry és Meghan babájának érkezésére datálták a forradalmi Baby Blocker premierjét.
A Chrome böngésző ...

Félre ment a Magyar Telekom "Bocsi Anyu" reklámfilmje
Félre ment a Magyar Telekom "Bocsi Anyu" reklámfilmje

Hatalmas felháborodást keltett a Magyar Telekom 2018-as anyák napi reklámfilmje. 
Üzenetét nem könnyű félreérteni: "Ha elfoglalt, dolgozó anyuka vagy, érezz bűntudatot, hogy elhanyagolod gyermeked."
A Magyar Telekom social média felületeit elöntötték a felháborodott anyukák kommentjei, sokan a nők megalázásának titulálták ezt a filmet.

A tavaly publikált   Nőügyek 2018 című kötetet , kutatók azt vizsgálták, hogy milyen kérdések foglalkoztatják ...

Új Facebook szabályozás a politikai hirdetésekre
Új Facebook szabályozás a politikai hirdetésekre

A Facebook szigorú szabályozást vezet be a politikai tartalmú hirdetésekre vonatkozóan a jövőben.
A május végi parlamenti választások kapcsán a Facebook úgy döntött, változtat a politikai hirdetések rendszerén: a választások tisztasága érdekében az Európai Unióban minden politikai hirdetőnek engedélyt kell kapnia ahhoz, hogy hirdethessen, személyazonosságuk ellenőrzése mellet.
"A Facebook év elején végzett elemzéséből kiderült, a legfőbb veszélyt az ...

Instagram story matricákkal a műanyag ellen!
Instagram story matricákkal a műanyag ellen!

Mindannyian tudjuk, hogy egy hatalmas műanyag szennyezési válság közepén vagyunk.  P usztítást okoz a bolygónkon, árt a vadvilágunknak és ezzel megöljük a tengeri élőlényeket.  
Míg sok vállalkozás eldobta az egyszer használatos műanyagokat, több nagy játékos továbbra is gyártja, használja és terjeszti őket.
A Greenpeace egy olyan eszközt ad az embereknek, amely segít a probléma kezelésében.  M atricát indítottak az Instagram Storyban, és arra ...

Philips: újraélesztést oktat
Philips: újraélesztést oktat

Itthon is probléma, hogy bár a legtöbb ember a vezetői engedély megszerzésekor elsősegély tanfolyamot is végez, mégsem tudják, mi a teendő vészhelyzet esetén, különösen az újraélesztést, szívmasszázst tekintve. A Philips HealthCare a Thumbay Kórházban (Dubai) kapott lehetőséget, hogy interaktív módon oktassa reklámfelületén a helyes technikát. A szívformát a kiírásban is olvasható, megfelelő instrukciók szerint nyomogatva piros fényvisszajelzés mutatja, ...

The hungry games
The hungry games

A Snickers kihívással nézett szembe, mert célcsoportjának nagy része nemigen néz tévét. A 16-24 éves korosztály ezzel szemben rá van gyógyulva a telefonjára, és a közösségi oldalakra. Ezért "ha éhes vagy, nem vagy önmagad" üzenetű kampányát adaptálnia kellett okosan ezekre a felületekre is. Így született meg a "Hungry Games" ötlete, amely egy olyan játék, ahol lehetetlen nyerni. A játék menetében egy soha véget nem érő pillanatra ugyan azt hiszed, hogy ...