Félre ment a Magyar Telekom "Bocsi Anyu" reklámfilmje

Hatalmas felháborodást keltett a Magyar Telekom 2018-as anyák napi reklámfilmje. 
Üzenetét nem könnyű félreérteni: "Ha elfoglalt, dolgozó anyuka vagy, érezz bűntudatot, hogy elhanyagolod gyermeked."
A Magyar Telekom social média felületeit elöntötték a felháborodott anyukák kommentjei, sokan a nők megalázásának titulálták ezt a filmet.

A tavaly publikált Nőügyek 2018 című kötetet, kutatók azt vizsgálták, hogy milyen kérdések foglalkoztatják az átlagos, vagy az alatti élethelyzetű nőket Magyarországon. - Írja a HVG.

A kutatást vezető Kováts Eszter és Gregor Anikó tavaly a 444-nek elmondta:

nem a „karrier és család összeegyeztetése” a magyar nők problémája, hanem az, hogy beleszakadnak a munkába.

 

Forrás: HVG

Cikk: https://444.hu/2019/05/09/porig-alazza-a-munka-mellett-gyereket-vallalo-noket-a-magyar-telekom-anyaknapi-reklamfilmje?fbclid=IwAR2jasB_TiGvImYEBXHfAfL9z1kwtSKobIj--T51PbsgMJLPUDboDRdVD-M

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr214816650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Maddness69 2021.09.08. 00:17:14

A telecom 'önzetlen' üzenete, hogy az anyák és gyermekeik töltsenek több időt együtt úgy, hogy közben a telecom profitja növekedjen. ;)
Ravasz!
Csak 4 perc naponta. Szívesen kiszámlázzák! Arany szívük van!
süti beállítások módosítása