Mindannyian tudjuk, hogy egy hatalmas műanyag szennyezési válság közepén vagyunk. Pusztítást okoz a bolygónkon, árt a vadvilágunknak és ezzel megöljük a tengeri élőlényeket.
Míg sok vállalkozás eldobta az egyszer használatos műanyagokat, több nagy játékos továbbra is gyártja, használja és terjeszti őket.
A Greenpeace egy olyan eszközt ad az embereknek, amely segít a probléma kezelésében. Matricát indítottak az Instagram Storyban, és arra ösztönzik az embereket, hogy hívják fel a nagyvállalatok figyelmét a pazarló műanyag használatra.
Így működik:
- Készítsünk egy képet egy egyszer használatos műanyagról az Instagram Story szolgáltatásában
- A GIF-nél keressünk rá a „plastic" szóra
- Helyezzük el a GIF-et a műanyagra, majd jelöljük meg a cég nevét és helyét, amely kibocsájtotta a műanyagot
Digitális hirdetés, amelyet a Rethink, Kanada készített a Greenpeace-nek, a következő kategóriában: Public Interest, NGO.
Forrás: www.adsoftheworld.com
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.