Aranyos plakátötlet a Legotól, "Óvakodj az unatkozó gyerekektől" üzenettel. 2013-ból viszont találtunk egy nagyon hasonlót, ráadásul a saját házuk tájáról, ami egy Technic Lego kampányra készült... ettől persze még jó. Nagyon is.
Aranyos plakátötlet a Legotól, "Óvakodj az unatkozó gyerekektől" üzenettel. 2013-ból viszont találtunk egy nagyon hasonlót, ráadásul a saját házuk tájáról, ami egy Technic Lego kampányra készült... ettől persze még jó. Nagyon is.
A város tele van telefonzombikkal. Egy metrón, buszon várakozva, ücsörögve pedig különösen igaz az, hogy mindenki a telefonjába temetkezik. A Buger King felismerte, hogy így bizony nem könnyű hatásos üzenetet eljuttatni a célközönséghez, pedig egyik legnépszerűbb terméküknek, a grill burgernek időről időre szerveznek kampányt. Ezúttal valami olyat gondoltak ki, ami "méltó lehet rá", hogy az metróutasok egy percre legalább átszellemüljenek mobilzombiból, és ...