Újrahasznos bolygó?
Újrahasznos bolygó?

A szemét újrahasznosítható, de a bolygónk nem. De egyszerű, mégis óriási gondolat, amelyhez a vizuált sem bonyolították túl, de azért elegánsan oda van téve. Ehhez kiegészítésképpen egy videót tennék hozzá, hogy kicsit érzékletesebbé tegyük, mire is gondolnak az ilyen hirdetésekben... nem csak üres reklámduma, valódi probléma!

trash_is_recyclable_english.jpg

Készül még kreatív rádióreklám ezen a bolygón!
Készül még kreatív rádióreklám ezen a bolygón!

Az Europcar 20 másodperces rádióhirdetést szeretett volna a Smart kölcsönzést népszerűsítendő, de mit tettek helyette? Na mit? Valami nagyon nagy jóságot: a reklámblokkban egy különleges médiavásárlási lehetőség keretében 4 darab 5 másodperces részt ékeltek be más reklámok közé, mint ahogy a kis Smart is képes elférni minden apró helyen...

radio.jpg

Macskaepillátor
Macskaepillátor

Ha van macskád, tudod, hogy nyár idején az úristennyila is tiszta macskaszőr a házban. A kanapé is. A ruhád is. A tiszta törölközők is. A kezed is. Minden is. Én speciel szöszölőhenger nélkül egy lépést sem teszek otthonról, sőt, már én is felfedeztem a Scotch billboard ötletét: egyszerűbbnek tűnik a macskát szőrteleníteni ugyanis. Jelentem: heti 1x állandó program nálunk, hogy egy komplett tekercs ragacsot elhasználok macskaszőrtelenítésre. A macska ...

3D technológiával életre keltették a vizet
3D technológiával életre keltették a vizet

Oké, azt hallottuk már, hogy oxigénnel dúsított vagy friss hegyi levegővel átjárt ásványvíz, de hogy azt mondják róla: aktív, ami nem is reklámos túlzás, hanem valóban meg van támogatva, na az ritka. A Gatorade Activ izotóniás víznek 3D technológiás esőgéppel készült el az "aktív víz" című kampánya, amely eszméletlen látványosra és meggyőzőre sikerült...

1033039-making-gatorade-g-active-water-made-active.jpg

Pánik plakát
Pánik plakát

A francia közlekedésbiztonsági hatóságok megbízásából interaktív, hatásos és drasztikus kampányt készítettek a közlekedési balesetek számának csökkentése érdekében. A zebrán átkelve nyilván mindenki befrászol egy tőle 10 méterre hallatszó autó fékcsikorgásától, pláne ha az illető a tilosban sétálgat a túloldalra. Kérdés, hogy megéri-e kockáztatni? Illetve ezek után nem kérdés.

kress2.jpg

kress.jpg

Nutella 7 milliószor!
Nutella 7 milliószor!

Minták tucatjai, színkombinációk ezrei jellemzik a Nutella legújabb csomagolás-kollekcióját, amelynek eredményeként 7 millió különböző üvegben terítik a közkedvelt mogyorókrémet Olaszország-szerte. Az ízük persze közös, a megszokott hamisítatlan Nutella-íz. Egyedi Nutella, amelyből nincs két egyforma, akárcsak a fogyasztóiból...

nutella_nutellaunica17.jpg