Újra akcióba lépett a Michelin-gumiember. A Michelin cég jelképe, a fehér gumiember a legenda szerint a következőképpen találódott ki: a cégalapító Michelin-fivérek az 1800-as évek végén egy világkiállításon járva megláttak egy halom, sarokba állított gumiabroncsot. Egyikük megjegyezte, hogy ha kezei lennének, úgy nézne ki, mint egy ember. Nos, és el is készült a gumiember, amely 1898-ban szerepelt először plakáton. Most újra megjelenik finoman és okosan, egy nagyon szép hirdetéssorozatban.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.