Néha születnek olyan printhirdetések, amelyekről érdemes itt a blogban is megemlékezni. Ilyen a WWF legújabb, faék egyszerű, mégis hihetetlenül gyönyörű kampánya, a fák és általuk az állatvilág védelmében...
Néha születnek olyan printhirdetések, amelyekről érdemes itt a blogban is megemlékezni. Ilyen a WWF legújabb, faék egyszerű, mégis hihetetlenül gyönyörű kampánya, a fák és általuk az állatvilág védelmében...
Embert költöztetni egy automata belsejébe elég újszerűnek mondható reklámfogás. A Walkers chips Londonban, néhány forgalmasabb busz megállójában Walker nagykövetet tett automatáinak belsejébe, aki egy darabig printhirdetésekhez méltón pózolt, majd hirtelen életre kelt, és Tweetelésre szólította fel a buszmegállóban meglepődve várakozókat. Aki Twitteren posztolta a kreatív megoldást, annak a reklámember azonnal ki is csúsztatta az automata nyílásán az ...
Várni senki sem szeret, és ez így is van jól, ebben a pörgős világban ez természetes. Viszont veszélyes is, ha például a tilos jelzésen átszaladgáló, várakozni képtelen gyalogosokat vesszük alapul. A német BBDO kampánya az ő védelmüket szolgálja: elkészítették a táncoló lámpát, melyen a piros jelzés emberkéje dinamikus koreográfiával segít izgalmasabbá tenni a várakozás unalmas másodperceit. Az eredmény: 81%-kal kevesebb "önkéntes merénylet" a piros ...