WWF: a kedvenc printhirdetésünket készítette el
WWF: a kedvenc printhirdetésünket készítette el

Néha születnek olyan printhirdetések, amelyekről érdemes itt a blogban is megemlékezni. Ilyen a WWF legújabb, faék egyszerű, mégis hihetetlenül gyönyörű kampánya, a fák és általuk az állatvilág védelmében...

10413412_808771162478689_6315754032879585879_n.jpg
1919664_808771165812022_695013543155076847_n.jpg
10628192_808771145812024_6627660077927802683_n.jpg

 

Van az a pénz, hogy egy automata belsejében dolgozz?
Van az a pénz, hogy egy automata belsejében dolgozz?

Embert költöztetni egy automata belsejébe elég újszerűnek mondható reklámfogás. A Walkers chips Londonban, néhány forgalmasabb busz megállójában Walker nagykövetet tett automatáinak belsejébe, aki egy darabig printhirdetésekhez méltón pózolt, majd hirtelen életre kelt, és Tweetelésre szólította fel a buszmegállóban meglepődve várakozókat. Aki Twitteren posztolta a kreatív megoldást, annak a reklámember azonnal ki is csúsztatta az automata nyílásán az ...

Táncolj a pirosnál!
Táncolj a pirosnál!

Várni senki sem szeret, és ez így is van jól, ebben a pörgős világban ez természetes. Viszont veszélyes is, ha például a tilos jelzésen átszaladgáló, várakozni képtelen gyalogosokat vesszük alapul. A német BBDO kampánya az ő védelmüket szolgálja: elkészítették a táncoló lámpát, melyen a piros jelzés emberkéje dinamikus koreográfiával segít izgalmasabbá tenni a várakozás unalmas másodperceit. Az eredmény: 81%-kal kevesebb "önkéntes merénylet" a piros ...

süti beállítások módosítása