A Sol sörmárka ügyes kampánnyal rukkolt elő: a hétköznapok nyakkendős üzletembereit, gyakornokait szólította meg azzal a céllal, hogy kicsit kiszakítsa őket a mókuskerékből, az egészségre ártalmas túlzott merevségből és komolykodásból. Ha mernek lazák lenni, és bedobják nyakkendőjüket a szelektív tárolóba, a Sol meghívja őket egy ingyen sörre, a szabad szellem jegyében.
A Dove köztudottan a természetes szépség híve. Kampányában most a grafikusokat, art directorokat és fotós szakembereket szerette volna megszólítani, tiltakozva az eredeti fényképek mindennemű retusálása ellen, mellyel ráncokat simítanak ki, hájredőket tüntetnek el, narancsbőrt likvidálnak. Hát és mi az az eszköz, amelyen keresztül ők biztosan elérhetők? A Photoshop, ofkorsz. Az ingyenesen letölthető Photoshop Actions 100-as trükktárába terveztek egy újabbat: ...
Remek ügyfélajándék ötlet: a Casa Mariol vörösborát némi kémiai átalakítás után töltőtollakba töltötte, majd a tollat és egy kóstolásnyi bort egy gyönyörűen megtervezett dobozban küldte szét a partnereknek... szép.