Az utolsó csepp...
Az utolsó csepp...

Ügyes és élvezetes görgetős weboldal (Every Last Drop) a felelőtlenül nagymértékű vízfogyasztás visszaszorítása érdekében. Ahogy az egérrel lefelé scrollozunk, úgy kerekedik ki előttünk a történet, amely bemutatja (különben nagyon aranyos és szemléletes módon), hogy mennyi vizet pazarolunk el nap mint nap...

Screen-Shot-2013-02-13-at-10.41.14-AM-640x450.png
Screen-Shot-2013-02-13-at-10.40.39-AM-640x488.png

Halló, segíts!
Halló, segíts!

A Magyar Telekom még tavaly decemberben rukkolt elő jótékonysági kampányával, "Bárkit hív, segít" címmel. Országszerte 25 (13 fővárosi és 12 vidéki) méltatlanul leharcolt közterületi telefonfülkét újítottak fel, és vontak be az akcióba, melynek lényege, hogy az ezekből a telefonfülkékből kezdeményezett hívásokkal a hívó a Hello holnap! adományvonal kedvezményezettjeit támogatja. A kampány szpotja is elkészült nemrég, íme.

Adományfülke.jpg

Picasso és az iPad
Picasso és az iPad

A clevelandi Művészeti Múzeumban látható az USA legnagyobb interaktív multi-touch kijelzője , mellyel a múzeum egyik nem titkolt célja volt kölcsönhatásba hozni a modern technológiát és az embert, a művészet által. A mintegy 40 méter hosszú screent egyszerre akár 20 látogató is használhatja, keresgélhet rajta korok, műfajok, alkotók szerint a múzeum több mint 3500 tárgya között. A gigantikus méretű rendszerben minden kép, minden műtárgy katalogizálva van. ...

süti beállítások módosítása