Végre valaki felismerte, sőt okosan kihasználta a tényt, miszerint a reklámlevelek nagy része a kukában végzi. Ennek az illatosító kendőnek a DM-jében épp erre kérik az olvasót: dobja ki a levelet, cserébe üde illatot kap a konyhájába...
Végre valaki felismerte, sőt okosan kihasználta a tényt, miszerint a reklámlevelek nagy része a kukában végzi. Ennek az illatosító kendőnek a DM-jében épp erre kérik az olvasót: dobja ki a levelet, cserébe üde illatot kap a konyhájába...
A Calgary Horror Con nevű kanadai közösség a horror iránt érdeklődőket gyűjti össze, legyen szó filmről , irodalomról vagy élő előadásokról ... időről időre szerveznek eseményeket, amelyek beharangozására mindig ijesztően kreatív ambient ötleteket választanak...
Segíts a rászorulókon, adományozz takarót. Erre hívja fel a figyelmet kreatívan ez a kétoldalú, interaktív plakát...