A Missing Children Argentína naponta 3 hívást kap, amelyben újabb gyerek eltűnését jelentik be. Hogy felhívják a szülők figyelmét a problémára, újszerűen használták a QR-kódokat kampányukban. A játszóterek hintáira, csúszdáira, homokozóiba "ültettek" a kódokat, amelyeket beolvasva egy eltűnt kislány vagy kisfiú arcképe és adatai töltődtek be az okostelefonra.
Free Wi-Fi van már mindenhol: bárokban, éttermekben, vonaton, repülőn, még a Mount Everesten is, állítólag. Egyszerűen nem tudunk kikapcsolni, folyton a Facebookon lógunk, lájkolgatunk, csetelünk. Pedig igencsak kellene pár értékes offline perc magunkra naponta. Ezt ismerte fel a Kit-Kat, aki Wi-Fi mentes zónát hozott létre ambient kampányában. Az 5 méter sugarú körben egyszerűen nem lehet netezni. A kör közepére padot tettek, ahol bárki online-mentesen ...
Szal aki jobban benne van az F1 világában, az nyilván tudja már, hogy egy Naoko Honma nevű japán művész miniatűr bábukat készített az F1-es pilótákról. Ezek apró fából faragott babácskák, amelyek kézzel festettek. Igazán pirinyók, a fejük mozgatható, a sisakjuk lecsapható. Viszont egyelőre hasonlóképpen elérhetetlenek, mint maguk az F1 pilóták, ugyanis nem eladók. Sajna. Persze sokan szeretnének belőlük, így aranyos „akarok én is” fanclub alakult már. ...