Betöltés...

Magyar márkák:
a Pöttyös Túró Rudi

Részvétel



Néphang

Taggyűlés

adrenalin (286) Adrenalin (45) ambient (224) app (17) array (273) augmented reality (11) autó (24) billboard (14) botrány (10) coca-cola (19) condom (20) dm (10) durex (16) élményhajsza (1004) erotika (20) facebook (35) film (163) foci (12) gerilla (12) heineken (10) heti 1 szex (58) humor (47) ikea (15) internet (65) játék (11) közösségi média (14) kreatív (48) lapszemle (21) mcdonalds (13) microsite (13) mobil (15) nsfw (16) online (25) plakát (13) print (97) profile (29) reklám (878) samsung (10) sör (21) sport (14) szex (12) társadalmi célú (63) trendvekker (66) tv (14) vicces (21) viral (60) vírusfilm (56) vírusvideó (12) volkswagen (11) youtube (12) zene (24) Összes tag

Impresszum

Az ADrenalin olyan marketing - kommunikációs megoldásokat mutat be, amelyek meggyőződésünk szerint egyedileg és/vagy koncepcionálisan fogyasztói márkaélményt generálnak. A blog rendszeresen közöl interjúkat profi kommunikációs szakemberekkel a média minden területéről, foglalkozik egy-egy iparág kommunikációjának trendjeivel, és a legjobb hazai digitális reklámokkal. Célunk, hogy napi áttekintést nyújtsunk a digitális médiák aktuális folyamatairól.

Köszönjük, ha véleményeddel, szavazataiddal hozzájárulsz Te is ehhez a munkához.

Szerkesztőség

– 2013-04-29 – Címkék: reklám ambient futás szerepjáték france adidas futócipő élményhajsza climacool – írta: ad-renalin

Nem szeretsz futni? De fogsz!

2013-04-29 – Címkék: reklám ambient futás szerepjáték france adidas futócipő élményhajsza climacool



Bár a fiatal (14-19) francia srácok nem szeretnek futni, az Adidas mégis ki tudott találni valamit, amivel szaladgálásra bírta őket: aki boltjukba betérve új futócipőjüket, a Climacool-t felpróbálta, belecsöppent egy játékba: váratlanul szekrény méretű pacákok fogták meg, és lesötétített furgonba tették. A meglepett alanyok a fülükbe rádiót kaptak. 1 órájuk volt rá, hogy a városon végigsprintelve kövessék az instrukciókat, és megoldják a feladatokat. A kampány ideje alatt állítólag 500%-kal többen próbálták fel az említett csukát, de hogy aztán ebből mennyien vették meg ténylegesen a cipőt,  és ebből mennyien kimondottan futás céljára, arra kíváncsi lennék...

Adidas-Climacool_0.jpg


2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr525252456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eltévelyedés · http://gumimacik.blog.hu/ 2013.04.30. 14:22:12

Nagyon realisztikus. Igazi titkosügynökök.
Attól, hogy valaki FELPRÓBÁL egy ilyet, még nem fog futni. Esélyes, hogy megveszi, de ettől futni még nem fog. Ja, persze. Adidast az már nem érdekli csak csilingeljen a kassza.

clt 2013.04.30. 15:46:33

futni szerintem se fog többet, de a szíve legalább gyorsabban ver majd amikor csak eszébe jut a próbatétel