Betöltés...

Magyar márkák:
a Pöttyös Túró Rudi

Részvétel



Néphang

Taggyűlés

adrenalin (286) Adrenalin (45) ambient (224) app (17) array (273) augmented reality (11) autó (24) billboard (14) botrány (10) coca-cola (19) condom (20) dm (10) durex (16) élményhajsza (1004) erotika (20) facebook (35) film (163) foci (12) gerilla (12) heineken (10) heti 1 szex (58) humor (47) ikea (15) internet (65) játék (11) közösségi média (14) kreatív (48) lapszemle (21) mcdonalds (13) microsite (13) mobil (15) nsfw (16) online (25) plakát (13) print (97) profile (29) reklám (878) samsung (10) sör (21) sport (14) szex (12) társadalmi célú (63) trendvekker (66) tv (14) vicces (21) viral (60) vírusfilm (56) vírusvideó (12) volkswagen (11) youtube (12) zene (24) Összes tag

Impresszum

Az ADrenalin olyan marketing - kommunikációs megoldásokat mutat be, amelyek meggyőződésünk szerint egyedileg és/vagy koncepcionálisan fogyasztói márkaélményt generálnak. A blog rendszeresen közöl interjúkat profi kommunikációs szakemberekkel a média minden területéről, foglalkozik egy-egy iparág kommunikációjának trendjeivel, és a legjobb hazai digitális reklámokkal. Célunk, hogy napi áttekintést nyújtsunk a digitális médiák aktuális folyamatairól.

Köszönjük, ha véleményeddel, szavazataiddal hozzájárulsz Te is ehhez a munkához.

Szerkesztőség

– 2013-04-17 – Címkék: reklám sör ambient led heineken élményhajsza bulipalack világító sörösüveg – írta: ad-renalin

Heineken bulipalack

2013-04-17 – Címkék: reklám sör ambient led heineken élményhajsza bulipalack világító sörösüveg



A Heineken ismét nagyot villantott: ezúttal a villogó söröspalack ötletével, amit Milánóban, a nagy desing hét alatt mutattak be. A prezentációhoz izgalmas bulisátrat építettek, ide invitálták a közönséget, akik belépéskor kaptak egy üveg Heinekent a kis kezükbe. A sátorban ment a partizene, megspékelve remek fénytechnikával, ami már önmagában megadta a hangulatot mindenkinek. Ám ekkor jött a ráadás meglepetés: a Heineken palackok felvillantak, amikor összekoccintották őket, villogni kezdtek, amikor a fiatalok ittak belőlük, és a magasba emelve együtt vibráltak a zene ütemére. LED-fényük csak akkor hunyt ki, amikor letették őket. Hát mit találnak még ki ezek??? Nem tudom, de jöhet, mert az is csak jó lehet... :)

heineken_ignite.jpg


1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr345231021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Polifenolok antioxidáns hatása 2013.04.17. 16:37:43

Mintha pont most menne az a hazai sörreklám, hogy kérd világító korsóban...