Betöltés...

Magyar márkák:
a Pöttyös Túró Rudi

Részvétel



Néphang

Taggyűlés

adrenalin (286) Adrenalin (45) ambient (224) app (17) array (273) augmented reality (11) autó (24) billboard (14) botrány (10) coca-cola (19) condom (20) dm (10) durex (16) élményhajsza (1004) erotika (20) facebook (35) film (163) foci (12) gerilla (12) heineken (10) heti 1 szex (58) humor (47) ikea (15) internet (65) játék (11) közösségi média (14) kreatív (48) lapszemle (21) mcdonalds (13) microsite (13) mobil (15) nsfw (16) online (25) plakát (13) print (97) profile (29) reklám (878) samsung (10) sör (21) sport (14) szex (12) társadalmi célú (63) trendvekker (66) tv (14) vicces (21) viral (60) vírusfilm (56) vírusvideó (12) volkswagen (11) youtube (12) zene (24) Összes tag

Impresszum

Az ADrenalin olyan marketing - kommunikációs megoldásokat mutat be, amelyek meggyőződésünk szerint egyedileg és/vagy koncepcionálisan fogyasztói márkaélményt generálnak. A blog rendszeresen közöl interjúkat profi kommunikációs szakemberekkel a média minden területéről, foglalkozik egy-egy iparág kommunikációjának trendjeivel, és a legjobb hazai digitális reklámokkal. Célunk, hogy napi áttekintést nyújtsunk a digitális médiák aktuális folyamatairól.

Köszönjük, ha véleményeddel, szavazataiddal hozzájárulsz Te is ehhez a munkához.

Szerkesztőség

– 2013-03-12 – Címkék: reklám youtube vírusfilm élményhajsza dead man down lift verekedés – írta: ad-renalin

Mit tennél, ha meglátnál egy verekedést az utcán? Lefilmezném...

2013-03-12 – Címkék: reklám youtube vírusfilm élményhajsza dead man down lift verekedés



A Dead Man Down című filmnek elég para vírusfilmet forgattak... Bekameráztak egy nyilvános liftet, amelyben két ürge öli egymást. Amikor kinyílt a liftajtó, a liftre várók szemtanúi lettek a dulakodásnak, az ő reakcióikat örökítették meg a felvételen: volt, aki elszaladt, voltak nők, akik beszálltak a verekedésbe a retiküljükkel, mások csak álltak és néztek, megint mások telefonjukkal videófilmet készítettek. Tanulságos a kisfilm egyébként, és több mint 5 millió megtekintést regisztráltak már a Youtube-on, szóval a kampány szempontjából hatásos is lett.

DeadManDown_ElevatorMurderExperiment13.jpg


2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr905129420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2013.03.12. 21:24:52

Az utolsó srác ütött legjobban. Tetszett. Elő a kamerával. :-)

Egyébként nehéz kérdés, ki mit tenne és ez mennyire lenne helyes. Férfiemberként természetesnek tartom, hogy nem engedném a "nyakatekert" srác megölését kötéllel - de vajon helyes-e, hogy beleszólok egy ilyen harcba és esetleg a végén én döglök meg? Kell ez nekem? Viszont ha nem segítek neki, meghalhat. Kemény világ ez idekinn...

Blogin · http://apologetika.blog.hu 2013.03.20. 12:52:34

Szerencsére az ilyen helyzet nagyon egyszerű, a becsület egyetlen lehetőséget ad, méghozzá a közbelépést, az életmentést akár harc árán is. Előfordult hasonló eset az életemben, és utána jön ki az emberből a rémület, akár sírógörcs. Ha jó előre szilárd erkölcsi világrended van, ilyen váratlan helyzetben készségszerűen lépsz föl. Aztán később majd összeszeded magad.

Nem matematikai logika szerint dől el, hogy mi a helyes. A saját élet szerintem másodlagos, mert rosszabb lenne úgy élni, hogy végignéztem tétlenül, mint esetleg komolyan megsérülni. Előre el kell az embernek határoznia, hogy mit tenne, akinek jó önismerete van, szerintem jó eséllyel meg tudja határozni, hogyan cselekedne a kezdeti sokk másodpercei után, mert ez reflex, ott nem mérlegelsz.