...üzeni a Goodyear ambient kampánya by Y&R Brazil. Mindannyian ismerjük az érzést, milyen az, amikor pukkanós fólia kerül a kezünkbe: minden egészséges felnőtt azonnal pukkantgatni kezdi azt. Mert ugye nehéz megállni. Csak úgy, mint gagyi gumikkal megállni egy kereszteződésben. E logika érzékeltetésére a Metro napilapokba pukkanós fólia alapú hirdetés került, és ezt osztogatták a piros lámpánál várakozó autósoknak. Nem könnyű észrevenni, de minden ...
Érzékletes "adj vért" kampány printsorozata, itthon is milyen szép lenne, például: Alex andra, Erik a, K ornél ia ...
Szép printsorozat a Y&R Abu Dhabi kreatívjaitól, az idei Víz Világnapja alkalmából. Az üzenet természetesen, hogy használjuk okosan a vizet. A kampányhoz kapcsolódott egy grátisz okos ötlet is: egy nyilvános mosdótálakba helyezett matrica, amely a Föld kiszáradásának veszélyére figyelmeztetett.
Ilyen az, amikor valaki használja a józan paraszti eszét. Az ötlet ráadásul költséghatékony is, nem kell hozzá más, csak néhány tucat jól sikerült fotó az irodáról és a portfólióról... itt az első digitális ügynökségi website Instagramra. A Tribal DDB Israel műve, amivel nyilván trendet is teremtettek egyúttal. Egyedi kisfilmet is készítettek mellé...
Seggrepacsi, seggrázás, seggfeszítés, izgi... A Vichy anti-cellulit krémének "Booty break" kampánya keretében a kedves, kiéhezett (de ennyire???) női célcsoport rövidnadrágra vetkőzött pasiseggeket fixírozhat, itt.
Lehet válogatni: például gyúrós, egyszálbeli vagy hawaii gatyás segg is van a kínálatban. Azt nem tudom, hogy a narancsbőrös női hátsóknál ez szebb látvány-e, de nemár... És vajon mire ösztönöz? Hölgyeim, biztos, hogy a marha drága ...