A Coca-Cola és Shanghai ügynöksége, az Oglvy&Mather új outdoor megjelenéssel rukkolt elő: hogyan osszuk meg a jókedvet és a boldogságot egymással egy üveg üdítőn keresztül. A citylightok a Coca-Cola Company „Open Happiness” kampányának részét képezik, amellyel szándékuk, hogy az „örö és bodottá” összehozza az embereket a világ minden táján. A kreatívot egyébként Jonathan Mak Long diákművész tervezte, akiről már hallhattunk a Steve Jobsra ...
A svéd Stadsmission részére különleges online megoldás született. A non-profit szervezet célja mindenki számára élhetőbb várossá alakítani Stockholmot. A gyerekeket, egyedülálló anyákat, hátrányos helyzetű családokat egyaránt segítő összefogás most hajléktalan emberekért indított bannerkampányt, amely homeless bannerekre épül, üzenve: "Ha van egy kis szabad hely a honlapján, ezzel a bannerrel sokat segíthet az otthontalan rászorulókon."
A ...
A Nike szerint Brazíliában sincs helye a láblógatásnak... elvüknek nyomot (illetve nyomatékot) is adtak a parkok padjaiba vésett "Corra" (Fuss) üzenettel. Hát, a magam részéről ha messzebb nem is, de a következő padig biztosan elfutnék, ha meglátnám.
A Fedex megbízásából díjnyertes animációs filmet készített a New York-i BBDO.
A nemzetközi gyorspostaszolgálat ugyanis „zöldellni” kezdett: újrahasznosított csomagolóanyagokkal és több elektromos targoncával dolgoznak, sőt egyre több alacsony károsanyag-kibocsátású repülőgéppel szállítanak. A cég környezettudatosságát az „Elvarázsolt erdő” című spotjukkal közvetítik a világnak, benne szeretnivaló erdei állatokkal és egy Fedex kollégával ...