Elmebetegséggel támad a Doritos

Ismét elindult, sőt, lassan a végéhez is közeleg a Doritos chips éves klipbeküldős őrülete, amelynek célja, hogy egy felhasználó generálta videó menjen le a Super Bowl reklámblokkjában. A dolog önmagában is hatalmas megtiszteltetés, a Doritos pedig nem fukarkodott a nyereményekkel: aki az öt döntős közül el tudja érni a USA Today Super Bowl-reklámokat rangsoroló Ad Meterjének első helyét, egymillió dolláros bónuszt kap.

És itt még mindig nincs vége: a döntősök egyike együtt dolgozhat egy későbbi Doritos-projekten a kamurap koronázatlan királyaival, a Lonely Island 3 humoristájával. Wow. Az öt finalista mindegyike kellően tufa, azonban ha választani kéne, mi valószínűleg a madárként viselkedő öltönyös úriemberre tennénk a voksunkat. 

 

A videókat tessék végignézni azért, hiszen az egyiket mindenképpen leadják a tévéreklámok Mekkájában, úgyhogy érdemes megnézni a színvonalat. Bónuszként pedig álljon itt egy versenyző, aki sajnos nem került be, pedig volt benne potenciál. Vagy csak a döntősöknél sokkal jobb?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr13524373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása