Átöltöztünk!
Átöltöztünk!

Mint látjátok, kedvenc reklámportálunk mától jelentősen megváltozott. A design „komolyabb”, áttekinthetőbb lett, újdonság a hasábos nézet– a blog.hu-n még nem láttunk hasonlót. Reményeink szerint így egyszerre több tartalommal találkozhattok - scrollozás nélkül.


 

Megújult a rovatszerkezet is. A névjegy jogutódja a Pro:File , a XXI. század médiáit jól értő, profi szakemberek bemutatására vállalkozik, az eddigiekben megszokott, könnyed, személyes ...

„A szórakoztatva eladás jó irány”
„A szórakoztatva eladás jó irány”

Két gyermekes anyuka, és amatőr dj szeretne lenni. Árult matyó hímzést a Citadellán és főzött kávét Ausztráliában. A marketingszakma elismert képviselője, miközben mindössze négy munkahelye volt eddig. A UPC marketing és tartalom vezetője, Grósz Judit az ad:renalin kamerája előtt.

 


 
 
Azt gondolná az ember, hogy Te a UPC-nél születtél…: J
 
Nem, a szakmát ügynökségi oldalon kezdtem, de előtte dolgoztam már az egyetem mellett is. Volt, ...
Mit kezdjünk a Facebookkal?
Mit kezdjünk a Facebookkal?

Az elmúlt napokban több lapban is komoly vitát robbantottak ki olyan írások, amelyek a Facebook lehetőségeivel kapcsolatban kissé szkeptikusnak tűntek.

Az AdAge-en egy nemzetközi pr-ügynökségi vezető a márkák elkallódásáról ír a Facebook Sponsored Story-k kapcsán, a ReadWriteWeb vendégszerzője pedig egy tanulságos worst practice listát állított össze arról, ami szerinte biztosan nem működik a Facebook-on. Mindkét helyen a szép számmal érkezett kommenteket is ...

Friss, finom, hazai
Friss, finom, hazai

Új rovatunkban hónapról-hónapra a legjobb hazai digitális és közösségi média kampányok, online megoldások és alkalmazások között tallózunk, keresve a legelőremutatóbbakat és a legizgalmasabbakat. A  havi shortlist után a döntés már a Tiétek - a Ti szavazataitok alapján derül majd ki, hogy melyik kampány volt a hónap legjobbja.

Rovatunkhoz a tartalmi hátteret a havasi:live  BrandAct Monitor szolgáltatása biztosítja, amely a márkák által létrehozott ...

Ne igyál és legyél maffiózó!
Ne igyál és legyél maffiózó!

E poszt apropója a Dán Közlekedésbiztonsági Tanács kisfilmje az ivás és a vezetés összeférhetetlenségéről. A dán Made in Valby ügynökség többször is aláhúzza, mekkora butaság részegen a volán mögé ülni, bónuszként még statisztikát is belecsempésztek a történetbe.

A bevezető képsorokhoz képest ez mindenképpen a forgatókönyv-írókat dicséri és egyfajta Guy Ritchie-s hangulatot ad a szpotnak.

Az ügynökségnek nem ez az első jól sikerült filmje a ...

süti beállítások módosítása