Termékáradat Britney Spears legújabb klipjében
Termékáradat Britney Spears legújabb klipjében

Britney Spears visszatért. Na persze nem ezért került az ADrenalin hasábjaira, mert általában nem szoktunk popzenével foglalkozni, de a zűrös dívaként emlegetett sztár legújabb klipje termékelhelyezés szempontjából is figyelemre méltó.

Randihonlap, szórakoztató elektronika, smink, parfüm - ügyes válogatás, de a megvalósítás talán nem a legtökéletesebb. Félig a megszokott Britney-klipet látjuk kevés ruhával, táncoló férfiakkal, némi Lady Gagás ...

Twittelő hajléktalanok New Yorkban
Twittelő hajléktalanok New Yorkban

Egyszerre szép gondolat és jó megvalósítás a BBH ügynökség három gyakornoka által kiötlött kampány, amely a New York-i hajlékatlanok helyzetére hívja fel a figyelmet. Az Underheard In New York projekt négy hajléktalan férfit követ a nagyváros utcáin, akiknek az ügynökség emberei mobiltelefont adtak, a kapcsolódó Twitter-felhasználókon keresztül pedig szó szerint láthatjuk azokat, akik egyébként láthatatlanok. A kampány nagyban hasonlít a nemrég bemutatott ...

Kié lesz a Facebook-rekord?
Kié lesz a Facebook-rekord?

Csúnyán lenyúlta Lil Wayne (rapper) az Oreo (keksz) kezdeményezését, miután meghirdette Guinness-rekordkísérletét. A kekszgyártó ugyanis kitalálta, hogy az ő posztját fogják a világon legtöbben lájkolni 24 óra leforgása alatt, így bekerülhet a rekordok könyvébe. 

Több se kellett a rappernek, aki négy órával az Oreo posztja után saját akcióba kezdett, és 20 milliós rajongói bázisa segítségével megmutatta, hogyan kell ezt jól csinálni.   

 

...
Valentin-napi facepalm
Valentin-napi facepalm

A szerelem ünnepe nemcsak a szívünket melengeti meg, de a mosolygóizmokat is összerándulásra készteti néha, amikor fura hirdetésekkel találkozunk. Már-már természetesnek vesszük, hogy muszáj mindent szex, szerelem és gyengédség segítségével eladni, de vannak, akiknek ez kevésbé sikerül.

Idei facepalm-gyűjteményünk első darabja a McDonald's printje: őszinte, egyszerű, de nem pontosan értjük, mit is akar mondani. Add Valentin-napra a hamburgert? Jegyezz el ...

Az ember, aki közel áll hozzánk
Az ember, aki közel áll hozzánk

Érdekes akcióval hívja fel a figyelmet a KLM légitársaság a Business Class előnyeire: felbérelt emberük, Matt Chapman amerikai humorista. egy reptéren garázdálkodott ebben a kísérletben, kényelmetlen helyzetbe hozva azokat, akikhez túl közel került.

A Europe Business Class szolgáltatás kisfilmjében így kandi kamerába illő jeleneteket láthatunk, miközben a narrátor megmagyarázza, miért is kell mindenkinek üres szék mellett ülnie a repülőn. Zöldek ...

süti beállítások módosítása