Word-of-csőr advertising Ray Cokes tálalásában
Word-of-csőr advertising Ray Cokes tálalásában

A Boehringer Ingelheim német gyógyszercég legújabb vírusvideójában (!!) a 90-es évek meghatározó MTV-s VJ-je, Ray Cokes németnek álcázva betanított papagájokat ad postára, mert a cég szerint ez a jövő, nem a Facebook. Aki elveszítette volna a fonalat, annak megmagyarázzuk. 

Az egész a Pharma Marketing bloggal kezdődött , amely mosolyogva mutatta be a világnak a gyógyszercég legújabb vírusvideóját, amelyben Ray Cokes, az MTV egykori fenegyereke ...

Történelemóra mellekkel
Történelemóra mellekkel

Mert ugye, mint ahogy az ősi mondás is tartja, meztelen nőkkel bármit el lehet adni. Még az egyébként unalmasnak tűnő dolgokat is. Az AXE Kanada legújabb kampánya két részre osztható, az egyikben az alaptétel bizonyosodik be, míg a másikban öreg emberek magyaráznak meg modern dolgokat. Működhet? Működik.

 

Bár tegyük gyorsan hozzá, egy gyártónak, ami a csajozásra és a férfihumorra épít, nem nehéz ilyen ötletekkel előállnia, a  Crispin Porter + Boguksy ...

Újabb szőrt húz le a Csizmás Kandúr
Újabb szőrt húz le a Csizmás Kandúr

 Mert mindenkinek kell egy spinoff-film, a nyolcadik Shrek-franchise is megérkezett, a Csizmás, a Kandúrra keresztelt filmet pedig létező vírusvideók megmacskásításával (mostmár ez a szó is létezik) szeretnék promózni. 

 

Mindenki felismeri például a már ezen a blogon is többször tárgyalt Old Spice-kampányt, aminek ez a változata körülbelül az ötvenedik paródia/átirat, nem véletlen, hogy már maga az Old Spice is továbblépett... ja, hogy nem lépett ...

süti beállítások módosítása