Nyolcvanpengés borotva a Gillette-től
Nyolcvanpengés borotva a Gillette-től

"Minden penge az atomnál is keskenyebb" - állítja a Gillette MagmaCore Extreme-ről a szpot, de még mielőtt bárki rohanna a boltba megvenni, ki kell, hogy ábrándítsuk. A gigaborotva ugyanis nem létezik, a kisfilm pedig a borotvagyártó legújabb, Fusion Proglide termékét harangozza be szokatlanul önironikus módon.

A Gillette márkakommunikációs menedzsere, James Nunn szerint mivel mindenki cinikusan fogadja, ha egy gyártó mégegy pengét erőltet a borotvájába, úgy ...

A Super Bowl és az úszómedencék
A Super Bowl és az úszómedencék

Ahogy közeleg a 45. Super Bowl, egyre többet fogunk hallani arról, ami igazán érdekes benne: a reklámokról. Első fecskénk a HomeAway.com kampánya, amit igen erős webes támogatással küldenek neki a február hatodikai megmérettetésnek.

A HomeAway.com házak bérbeadásával foglalkozik, legfőbb üzenete az: minek mennél hotelbe, ha lehet egy házad is kölcsön? A kampányhoz a honlap a texasi Vendor Inc . ügynökséggel, valamint a B-Reel filmes céggel társult. Idei ...

Ön dönt - iszik és lovagol!
Ön dönt - iszik és lovagol!

Láttunk már nagyon sok kampányt a részegen vezetés megelőzésére, de az amerikai Partners Creative   reklámfilmje, amelyet a montanai közlekedési hivatalnak (MDT) készítettek, egészen más megvilágításba helyezi az ügyet.

A kisfilm a hivatal Plan2live nevű közlekedésbiztonsági kampányának része, és az ősi szabályt fejti ki nekünk: ha inni mész, mindig legyen egy józan barát, aki hazavisz. Más kérdés, hogy a barát itt nem autóval érkezik, és kissé ...

Mégsem utáljuk a reklámfilmket?
Mégsem utáljuk a reklámfilmket?

A tévé előtt ülve mindenki megesküszik rá, hogy utálja a reklámokat: hangosan felszisszenünk, kaparászunk a távirányítót keresve, és leverjük a poharat. Az internet azonban teljesen más terep: az Unruly Media vírusspirálja tökéletesen megmutatja, hogyan nőtt a reklámvideók népszerűsége az elmúlt években.

Az oldalon 2006 és 2010 között nézhetjük meg, melyek voltak a legtöbbször megosztott videók. Míg a 2006-ban a Duval Guillaume  rosszgyerekes ...

Orosz kémek korcsolyában
Orosz kémek korcsolyában

Folytatódik New York-i Wieden+Kennedy ügynökség zseniális ESPN-sorozata, a legújabb epizódban két orosz jégkorongos világklasszis, Szergej Ovecskin és Szemjon Varlamov kerülnek meleg helyzetbe a sportcsatorna irodájában. Bár az adott szituációhoz nem feltétlenül a korcsolya a legjobb öltözék, az új darab nagyszerűen illeszkedik a kampányba, amely világsztár sportolókat helyez szatirikus jelenetekbe az ESPN főhadiszállásán. 

 
Az 1995 óta ...
süti beállítások módosítása