Pepsi-igen a mellekre
Pepsi-igen a mellekre

Végre megtörtént: a Pepsi beadta a derekát és engedett a tiltakozó férfiseregeknek: a legújabb strandos-davidbeckhames szpotban már teljes pompájában élvezhetjük Sophia Vergara kolumbiai színésznő adottságait.

A természet által bőven megáldott modell visszatérő szereplő a Pepsi-reklámokon, legutóbb éppen emiatt volt a nagy felháborodás. A cég ugyanis a Diet Pepsi plakátján nem merte bevállalni a hölgy igazi kinézetét, és digitális fogyókúrára fogta. ...

Multiplayer játékká változik egész London
Multiplayer játékká változik egész London

A londoni tömegközlekedési hálózatnak már eddig is csodájára járhattunk, most azonban újabb szintre emelik az utazást: a metrókkal, buszokkal és kikölcsönzött biciklikkel ugyanis bárki beszállhat a többmillió résztvevős multiplayer játékba.

 

A Chromaroma névre keresztelt játékot a Mudlark nevű cég fejlesztette ki, a Transport for London közlekedési vállalattal együttműködésben. Lényege, hogy az utazásra használt elektronikus jegy, az Oyster kártya ...

Miért kell meggyalázni a királyi esküvőt?
Miért kell meggyalázni a királyi esküvőt?

Oké, hogy van bögre, párna, sátor, söralátét, sőt, még pornó is készült Vilmos herceg és Kate Middleton frigyét feldolgozandó, de vannak olyan kampányok, amiknek nemhogy nem szabadna a királyi esküvőről szólniuk, de el sem kellett volna készülniük.

Az esküvőt a becslések szerint az Egyesült Királyságban 26,2 millió néző követi majd a tévén keresztül, ezzel ez az esemény lehet az évtized legnézettebb televíziós műsora. A TNS szerint a britek 195 ...

süti beállítások módosítása