Antigravitációs lépők
Antigravitációs lépők

„Jó a cipőd, repülni lehet benne?” - kérdezhetnénk az ASICS Blur 33 sportcipő szpotja után. Oké, persze, a kisfilm csak sugallja, hogy az új termék annyira könnyű, hogy az már lebegéshez hasonlítható, de pont ettől jó ötlet.

Hogy miként kommunikáljunk egy ilyen üzenetet? Készítsünk egy hatalmas, lebegő cipőt! A San Diego-i Vitro ügynökség pont ezt tette, egy rakás felfüggesztett pingponglabda segítségével. Ennyire egyszerű, az eredmény még ...

Legszebb öröm a káröröm
Legszebb öröm a káröröm

Mi mást tudna az ember igazán ünnepelni, mint egy szerencsétlen sorstársa szenvedését? A francia CLM BBDO  ügynökség plakátjai ezt az igazán kedves tulajdonságot örökítik meg, hogy az apró káröröm miatt senkinek se legyen lelkiismeret-furdalása.

 

A plakátok a Celebrations csokiválogatást reklámozzák, már látjuk is magunk előtt, ahogy egy magyar csokireklámban a buszról lemaradó nyugdíjas nénit és a tévében magát leégető celebritást kárörvendjük ...

Leírt márkanév Brazíliában
Leírt márkanév Brazíliában

Hogyan mondod el a nyugdíjasoknak, hogy az áruházadban óriási kedvezményeket kapnak, ha nem olvasnak újságot, nem néznek tévét és nem böngésznek online? Hát keresztrejtvénnyel!

A brazil Magazine Luiza, illetve a kampányt kiötlő Ogilvy egyszerű módját választotta annak, hogy beférkőzzön a nyugdíjasok mindennapjaiba: megvettek egy meghatározást az ország legnépszerűbb keresztrejtvény-lapjában. A nyugdíjasok így nem tudták nem észrevenni a reklámot, ...

süti beállítások módosítása