Kamu reklámok bolondok napjára
Kamu reklámok bolondok napjára

Végre egy ünnep, amit mindenki magáénak érezhet - a Valentin-nap nyálassága, a karácsony kötelező boldogsága és a szilveszteri erőltetett bulik után az április elseje minden évben felüdülést hozhat. Az ünnep tiszteletére a legjobb reklámparódiákból válogattunk.

 

A lassan kiégő internet-szenzáció, Isaiah Mustafa és az Old Spice-reklámok kifigurázása első ajándékunk. Különösen érdekessé teszi a kisfilmet az a tény, hogy a paródia egy valódi dolgot ...

Hogyan promózzunk hoki vb-t?
Hogyan promózzunk hoki vb-t?

Bár nem kap akkora figyelmet, mint egy nemzetközi futball-esemény, vagy akár nagytestvére, az A-csoportos világbajnokság, de azért a miénk. 2011 áprilisában Budapest ad otthont a divízió 1-es jégkorong vb-nek. A közelgő dátumhoz kapcsolódóan megnéztük, hogyan hirdeti az eseményt a magyar szövetség, valamint hogy kiktől lehetne tanulni.

Az esemény promója egy ügyes ötleten alapul, öniróniával, valamint futtában érintve a főbb kötelező köröket: a Dobj egy ...

Nyalasd meg az ujjad a bácsival!
Nyalasd meg az ujjad a bácsival!

A képrenyőfetisiszták rémálma lehet az a Skittles (cukor) szpotsorozat, amely arra buzdítja a nézőket, hogy tegyék az ujjukat a monitor egy bizonyos pontjára. A megoldás roppant ötletes, így ujjunk részt vehet a kisfilmekben, bár egyik-másik kisfilm bizony nagyon furcsára sikeredett.

A háborús, a szakítós, a nyalogatós változat mind-mind zseniális, az utolsó két szpotnál viszont a Wrigley Canada megbízásából dolgozó BBDO Toronto ügynökségi szakemberei már ...

Kifizetődőek a celeb-tweetek?
Kifizetődőek a celeb-tweetek?

Ha hírességek twittelnek a márkádról, nem biztos, hogy olyan jól jársz, mintha több, de kevésbé befolyásoló emberhez juttatod el az üzeneted - állítja egy kutatásra alapozva Duncan Watts, a Yahoo Research egyik vezető kutatója.

 

Watts szerint ezen logika alapján a szponzorált tweetek sem biztos, hogy beváltják a hozzájuk fűzött reményeket. Lehetetlen megmondani, mitől kezd el terjedni egy-egy tweet, és az üzenetenkénti 1.2-es retweet-aránnyal egyszerűen nem ...

Kihajtható print jóságok
Kihajtható print jóságok

Print hirdetést csinálni nehéz: az olvasó, aki nyilván olvasni akar, csak akkor áll meg és nézi végig azt, amit kitaláltunk, ha az jól néz ki, neki éppen releváns dolgot üzen, vagy egyszerűen csak úgy érzi, a megnézésével nem időt pocsékol, hanem élményt fogad be. Ilyen élményeket szedett össze a BoredPanda is, íme a legjobb kétoldalas sajtóhirdetések.

1. Arcor: rágógumi (ügynökség: Leo Burnett, Sao Paulo, Brazília)

 

2. Epildou szőrtelenítő (Lg2, ...

süti beállítások módosítása