iPhone: ha nincs, nincs
iPhone: ha nincs, nincs

„Nincs iPhone-od? Fú, de gáz!” - nagyjából ezt üzeni az Apple legújabb kampánya mindenkinek, aki még nem jött rá, hogy milyen telefont is kéne vennie. A némileg nagyképűnek tűnő kisfilmek szimplán felsorolják, miből marad ki az, aki neadjisten androidos telefont vesz magának - az iBooks, az App Store, az iTunes és az iPod médialehetőségei mind-mind elérhetetlenné válnak, mint ahogy azt a keserédes hangú narrátor ki is fejti.

Persze a Motorola és a T-Mobile ...

A svéd haderő nem Hollywood
A svéd haderő nem Hollywood

Tankok, ágyúk, éjjellátó készülékkel rohangáló terepruhás férfiak - körülbelül így szokott kinézni egy toborzóhirdetés. De nem Svédországban: a DDB Stockholm munkája az aktuális, nagyrészt angol nyelvű szpot, amely éppen azt magyarázza el, hogy a svéd hadsereg nem valami kém- vagy szuperhősfilm, de azért jó hozzá csatlakozni.

 

A feliratokat kissé nehéz lehet elolvasni, azt ígérik az újonnan csatlakozóknak, hogy olyan oktatásban részesül, ami egy ...

Meddig van márkaértéke egy sportolónak?
Meddig van márkaértéke egy sportolónak?

Hiába nyert Talmácsi Gábor 2007-ben világbajnoki címet és volt kétszer is vb-harmadik, pénzügyi okok miatt nem tud részt venni a MotoGP idei küzdelmeiben, vagyis évek óta először nem lesz ott a gyorsaságimotoros vb-n.

Talma a közlemények szerint a szponzorhiány miatt bukta a versenyzést, a hosszas munkával összeszedett 80 millió forint mellé ugyanis még legalább ugyanennyi hiányzott volna ahhoz, hogy el tudjon indulni. De meddig szponzorálható egy sportoló, és ...

Epic Adidas-reklám
Epic Adidas-reklám

Nem mondjuk, hogy nem láttunk már hasonlót (a Nike "Write the Future" kampánya hasonló hangulattal operált), de ez most fontos: az Adidas új szlogenje, az All In mutatkozik be ebben az új, a Sid Lee által készített kétpercesben. Derrick Rose a Chicago Bullsból, a rapper B.O.B., Katy Perry, David Beckham és Lionel Messi is megjelennek a márka állítása szerint eddigi legdrágább kampányában. 

A cél természetesen a Nike letaszítása a trónról, az Adidas által ...

Így rúgasd ki magad a Twitterrel
Így rúgasd ki magad a Twitterrel

Tizenkét évnyi közös munka után elválnak az Aflac biztosítócég és Gilbert Gottfried útjai, miután a humorista a japán cunamival viccelődött Twitter-bejegyzéseiben. Gottfried több mint egy évtizede szolgáltatja a reklámfilmekben a cég nevét kiabáló kacsa hangját - azaz csak szolgáltatta, mert ezekkel a poénokkal kissé beárnyékolta a közös jövőt.

 

„Japán annyira fejlett ország, hogy nem ők mennek a tengerpartra, hanem a tengerpart jön hozzájuk." - ...

süti beállítások módosítása