Hajsza árkon-programon át
Hajsza árkon-programon át
Utánanéztünk, és az ADrenalin fennállása óta még sosem írtunk jó Intel reklámról – pedig az utóbbi időben tényleg próbálkoznak a srácok. Az elmúlt évben voltak egészen jó reklámfilmjeik és egyéb megjelenéseik , de valahogy sosem sikerült átlépniük nálunk az ingerküszöböt, egészen mostanáig...
 
Az új, második generációs Intel® Core™ i5 processzorukhoz készült vírusfilm ugyanis annyira ötletes és látványos, hogy méltán került ide és a ...
Az első majom a Facebook-on
Az első majom a Facebook-on

Adott a Samsung legújabb fényképezőgépe, az ST1000 , amivel a képek elkészítése után azonnal feltölthetjük fotóinkat a közösségi portálokra, például a Facebook-ra. A termék nagyon jó ötlet, biztosan sokan fogják használni. De pontosan kik is?
 
Majmok. Legalábbis ezt találták ki az osztrák Traktor Werbeagentur reklámügynökségnél, akiknek sajnos csak 50 ezer dollárjuk (!?) volt a kampányra. A fő üzenet az egyszerű kezelhetőséget volt,  ezért ...
Játszva tanul a brandmanager
Játszva tanul a brandmanager

A mai napon egy igazán ötletes B2B kampányról szeretnénk írni, nevezetesen a Lipton akciójáról, amiben a márkamenedzsereket szólították meg. A kampány egyetlen okból merült fel: manapság senki sem olvassa el a márka brand-guideline-ját. Valljuk be, egy több száz oldalas, stratégiákról és irányelvekről szóló kiadvány tényleg nem éppen olvasmányos. De vajon hogyan lehet érdekesebbé tenni egy ilyen unalmas útmutatót? Játékkal.
 
A Lipton hongkongi ...
Real-time csövezés
Real-time csövezés

Az emberek többsége úgy gondolja, hogy a hajléktalanok a saját hibájukból nem hagynak fel utcai életükkel – talán azért mert még sosem próbálták ki, hogy milyen is napról-napra kint élni. Egy francia segélyszervezet, a Samusocial ezért egy online kampányban mutatta meg a kétkedőknek, milyen is hajléktalannak lenni az utcán.
 
Az alapötlet egy website-ra épült, ahol a látogatók 24 órán keresztül, élő adásban követhették figyelemmel 4 hajléktalan férfi ...
süti beállítások módosítása