2011 legvírusosabb reklámjai

Jó dolog a mindenféle évvégi statisztika és a mindenféle visszatekintés - pontos képet kaphatunk arról, mit szerettünk, mit gyűlöltünk és mi az, ami örökre beírta magát az internetes videók nagykönyvébe. Az Unruly Media az általa üzemeltetett Viral Video Chartból szemezgette ki 2011 nagykutyáit.

A 10-es listából (reméljük) mindegyik videó ismerős, az átkozott póniktól kezdve a Volkswagen Darth Vaderes szpotjáig. A számok szerelmeseinek: a 2011-es év 20 legjobb reklámja 25 millió megosztást produkált, a tavalyi év 39:1-es megosztási arányához képest idén 10:1-et sikerült elérni, vagyis minden 10. ember másokat is boldogított a videókkal.

 

A legjobbak között olyan márkákat találunk mint a T-Mobile, a Nissan, a Kia, vagy a Carlsberg és a Pepsi, a büszke 13. helyet pedig (bebizonyítva az alkotók igazát) Chuck Testa kaparintotta meg, ezzel pedig a Rhett&Link duó alighanem minden idők legjobb ár-megosztás arányú videóját tudhatja magáénak. Videó alant a top10-ről, a teljes lista pedig itt tekinthető meg. Szép évet zártunk. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr893458328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Acsabi44 2011.12.13. 10:55:04

"Legvírusosabb reklámjai" !!!
könyörgöm.
süti beállítások módosítása